اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان هیئت‌های ورزشی در قم؛

کارگاه نظارت در ورزش برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری نخستین کارگاه دانش‌افزایی، برنامه‌ریزی و نظارت در ورزش در این استان خبر داد.

کارگاه نظارت در ورزش برگزار می‌شود
رسول منعم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان و به منظور افزایش دانش و مهارت علمی مسئولین هیئت‌های ورزشی استان قم این کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: نخستین کارگاه دانش‌افزایی، برنامه‌ریزی و نظارت در ورزش با حضور مسئولان هیئت‌های ورزشی شامل روسا و نواب رئیس، دبیران هیئت‌ها و مسئولان کمیته آموزش آنها در روز پنج‌شنبه بیست و چهارم آذر ماه برپا می‌شود.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: علاوه بر این در نخستین کارگاه دانش‌افزایی، برنامه‌ریزی و نظارت در ورزش شاهد حضور مدیران و کارشناسان حوزه ورزش دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان نیز خواهیم بود.
وی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه زیر نظر علی رغبتی، مدیر‌کل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان آموزش‌های لازم در راستای مدیریت، برنامه‌ریزی و نظارت در ورزش را فرا می‌گیرند.
منعم تصریح کرد: همچنین در نخستین کارگاه دانش‌افزایی، برنامه‌ریزی و نظارت در ورزش مباحث مدیریتی در ورزش از جمله تمرکز بر برنامه‌ریزی عملیاتی، مفهوم و ماهیت برنامه‌ریزی، جایگاه برنامه‌ریزی و محصول برنامه‌ریزی به حاضرین در کارگاه ارائه می‌شود.
وی بیان کرد: همچنین موضوعاتی از قبیل تقسیم‌بندی انواع برنامه‌ها، استراتژی و برنامه‌ریزی استراتژیک، تفاوت برنامه‌ریزی بلند مدت و استراتژیک، آشنایی با فنون برنامه‌ریزی، فرآیند تنظیم یک تقویم ورزشی، شیوه‌های نوین نظارت و ارزیابی در فعالیت‌های ورزشی، استاندارد ورزش قهرمانی و استانداردهای منابع از جمله دیگر مباحث مطروحه در نخستین کارگاه دانش‌افزایی، برنامه‌ریزی و نظارت در ورزش خواهد بود.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به زمان و مکان برگزاری این کارگاه آموزشی، اظهار کرد: نخستین کارگاه دانش‌افزایی، برنامه‌ریزی و نظارت در ورزش از ساعت 14 و30 روز پنج‌شنبه بیست و چهارم آذر ماه در تالار بعثت سازمان ملی جوانان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: هدف اداره کل ورزش و جوانان قم این است که همسو با اهداف و برنامه‌های کلان وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه بیش از پیش ورزش در نقاط مختلف استان و افزایش دانش و علم روز این عرصه مهم اجتماعی گام برداریم.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: در پایان نخستین کارگاه دانش‌افزایی، برنامه‌ریزی و نظارت در ورزش به شرکت کنندگان گواهی شرکت در این دوره آموزشی اهدا می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول