اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان ورزش و جوانان کرمان:

المپیادهای ورزشی بانوان در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور ورزش بانوان سازمان ورزش و جوانان استان کرمان گفت: المپیادهای ورزشی بانوان بعد از تعطیلی مدارس در کرمان برگزار می‌شود.

المپیادهای ورزشی بانوان در کرمان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بم، محبوبه نژاد‌زمانی ظهر امروز در همایش مسئولان ورزش بانوان شرق استان کرمان گفت: لازم است تا رشته‌های ورزشی‌ بانوان در شهرستان‌ها فعال شوند. 
نژاد‌زمانی افزود: با توجه به امکانات و فضاهای موجود در آموزش پرورش می‌توان با نگاهی ویژه این رشته‌های ورزشی را تقویت کرد.
وی بر گسترش هرچه بیشتر رشته‌های جدید در سطح شهرستان‌ها تأکید کرد و افزود: لازم است تا شهرستان‌ها با توجه به فضاها و امکانات موجود خود رشته‌های جدیدی را که توانایی راه‌اندازی آن را دارند، راه‌اندازی کنند.
نژادزمانی از برگزاری المپیادهای ورزشی بعد از تعطیلی مدارس خبر داد و گفت: ما قصد داریم ‌با شرایط موجود ورزش بانوان در سطح استان به ویژه جنوب شرق را توسعه دهیم. 
در این همایش مسئول اداره ورزش و جوانان بم بر ضرورت سرمایه‌گزاری بیشتر در بخش ورزش بانوان تأکید کرد و گفت: بانوان ثابت کرده‌اند که در رشته‌های مختلف دارای استعداد و توانایی هستند و در صورت سرمایه‌گزاری و توجه بیشتر به ورزش بانوان می‌توان شاهد افتخار‌آفرینی این قشر عظیم جامعه بود.
مجتبی قلعه‌خانی افزود: در حال حاضر تیم فوتبال بانوان بم با حداقل امکانات در رده اول لیگ برتر فوتبال بانوان کشور جای دارد.
وی با بیان اینکه کم‌تحرکی در محیط کار و منزل عواقب بسیار بدی را در پی دارد، گفت: در مرحله نخست این مادران هستند که می‌توانند با آموزش و ایجاد علاقه در اعضای خانواده شرایط تحرک آنها را فراهم کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول