اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

تحول اجتماعی باید از مدرسه‌ها آغاز شود

خبرگزاری فارس:مدیر کل آموزش و پرورش مازندران لازمه تحول اجتماعی در جامعه را فرهنگ سازی در بین دانش‌آموزان دانست و بر نقش اساسی آموزش و پرورش در این زمینه تاکید کرد.

تحول اجتماعی باید از مدرسه‌ها آغاز شود
محمدعلی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با بیان اینکه آموزش و پرورش در تحول اجتماعی جامعه نقش اساسی و زیربنایی دارد، اظهار داشت: معتقدیم طرح تحول اجتماعی یک طرح میانی است و اگر قرار باشد  هر تحولی را در جامعه شاهد باشیم، این تحول باید پیش زمینه در فرهنگ داشته باشد.
وی ابراز داشت: این فرهنگ‌سازی ابتدا باید در آموزش و پرورش صورت گیرد تا بتواند جامعه را متحول کند چرا که منشا همه تحولات فرهنگی جامعه مدرسه‌ها، معلمان و دانش‌آموزان هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه اساساً طرح‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه باید بر روی آموزش و پرورش متمرکز شوند، خاطرنشان کرد: این‌گونه کارها باید از سر کلاس درس و مدارس آغاز شود و در حوزه معلمان سرمایه‌گذاری شود تا تبدیل به رفتار اجتماعی شود و بوی تحول دهد.
امیری در پایان اذعان داشت: مشارکت وزارت کشور در اینگونه طرح‌ها و هماهنگی بیشتر با آموزش و پرورش می‌تواند نتایج بهتر و شایسته‌تری را در برداشته باشد تا مطلوب صاحبنظران و دلسوزان جامعه باشد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول