اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

هوشمند کردن مدرسه‌ها نیازمند بسترسازی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: هوشمند کردن مدارس مقاطع مختلف تحصیلی نیازمند فراهم کردن بسترهای مورد نیاز است که باید در این راستا رسانه‌های جمعی همکاری کنند.

هوشمند کردن مدرسه‌ها نیازمند بسترسازی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ولی سمرقندی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که برای تبیین راهبردهای هوشمندسازی مدارس تشکیل شد، اظهار داشت: برای اینکه این موضوع تحقق پیدا کند باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز فراهم شود چرا که در این صورت تا پایان سال تعدادی از مدارس به لوازم مورد نیاز در این حوزه مجهز می‌شوند.
وی تصریح کرد: در صورتی که این موضوع تحقق پیدا کند معلمان مدارس مطالب درسی را به وسیله رایانه به دانش‌آموزان منتقل خواهند کرد در نظام آموزشی مولفه‌های دولت الکترونیک تحقق پیدا می‌کند پس عملی شدن این موضوع نیازمند وجود همت همگانی است.
سمرقندی در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد نهضت حفظ قرآن کریم در نظام آموزشی اشاره کرد و گفت: چنانچه در راستای حفظ و انتقال مفاهیم قرآن کریم به نوجوانان و جوانان گام برداشته شود این موضوع هم یک برگ زرین از خدمت‌رسانی دولت بر جای می‌ماند.
این مسئول با بیان اینکه فرهنگ کشور ما با آیین اسلام عجین شده است، تصریح کرد: حفظ و انتقال مفاهیم قرآن کریم به نسل جدید باید یکی از عمده‌ترین فعالیت‌های نظام آموزشی قلمداد شود در این راستا گام‌های بلندی برداشته شود.
سمرقندی به فعالیت مدارس قرآنی در مناطق مختلف آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 400 مدرسه قرآنی در سراسر استان دانش‌آموزان را زیرپوشش قرار داده‌اند پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری تعداد این مدارس افزایش یابد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول