اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مناسبت هفته پژوهش:

پنجمین مدرسه هوشمند آمل راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته پژوهش، پنجمین مدرسه هوشمند شهرستان آمل راه‌اندازی شد.

پنجمین مدرسه هوشمند آمل راه‌اندازی شد
معاون پژوهشی و فن‌آوری آموزش و پرورش آمل پیش ‌ازظهر امروز در حاشیه راه‌اندازی پنجمین مدرسه هوشمند این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه مدرسه هیئت امنایی طالب آمل به عنوان نخستین مدرسه در سال‌جاری به سیستم هوشمند مجهز شده است، اظهار داشت: در سال گذشته دبیرستان پسرانه شاهد به عنوان نخستین مدرسه دولتی و امروز مدرسه طالب آملی به عنوان دومین مدرسه دولتی هوشمند سازی شده است.
ابراهیم پرسی ان با اشاره به اینکه سه مدرسه غیردولتی نیز در این شهرستان به سیستم‌های رایانه‌ای مجهز شده‌اند، یادآور شد: در مدرسه طالب آملی پنج کلاس درس و یک کلاس آی‌تی به سیستم‌های هوشمند رایانه‌ای مجهز شده‌اند.
وی با تاکید برای راه‌اندازی هر کلاس درس هوشمند 2 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: امروز 535 دانش‌آموز دوره راهنمایی از سیستم‌های هوشمند رایانه‌ای برخوردار شدند.
وی با اشاره به اینکه امروز کتابخانه و نمازخانه این مدرسه نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، یادآور شد: کتابخانه این مدرسه دارای 4هزار جلد کتاب است که مقرر شد کتابخانه دیجیتالی این مدرسه نیز راه‌اندازی می‌شود.
به گفته وی نمازخانه این مدرسه نیز به همت یک مادر شهید بازسازی شده است.
معاون آموزش و پرورش آمل با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی آینده با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هوشمند سازی مدارس به صورت جدی‌تری صورت می‌گیرد، گفت: براساس این چشم‌انداز تمامی مدارس خاص مانند تیزهوشان، هیئت امنایی و مدارس شاهد باید هوشمند سازی شوند. براساس این برنامه تمامی مدارس ابتدایی نیز در اولویت هوشمند سازی قرار دارند.
پرسیان با تاکید بر اینکه بسیاری از مدارس در حال حاضر با همکاری و مشارکت موثر اولیا به یک کلاس آی‌تی مجهز شده است، تصریح کرد: جریان هوشمند سازی هم اکنون روند مناسبی را طی می‌کند.
وی با بیان اینکه روند هوشمند سازی در مدارس نیازمند مشارکت و همکاری مستمر مدیران، معلمان و اولیای دانش‌آموزان است، گفت: این سه گروه با تلاش مستمر می‌تواند به سرعت گرفتن این روند کمک کنند.
 انتهای‌پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول