اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره:

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اوج مردم سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اوج مردم سالاری دینی است.

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اوج مردم سالاری دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مختار چترسنجی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش شبانکاره اظهار کرد: تبعیت محض از ولایت فقیه و عمل به رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری و ادامه راه امام خمینی (ره) تضمین‌کننده اقتدار کشور است.
وی بر حفظ وحدت و انسجام جامعه در سایه ولایت فقیه تاکیدکرد و افزود: در سایه توجه به ولایت فقیه جامعه انسجام خود را حفظ می‌کند و همه افراد باید همواره تلاش کنند در مسیر منویات و فرمایشات امام خامنه‌ای گام بردارند.
بخشدار شبانکاره بر ضرورت برگزاری باشکوه انتخابات اسفند ماه تاکید کرد و گفت: عوامل استکبار و عوامل خودفروخته داخلی در راستای کمرنگ کردن حضور مردم برنامه‌ریزی انجام می‌دهند که ضروری است از فرصت 9 دی برای تبیین فتنه‌گری‌های دشمنان استفاده شود.
چترسنجی عنوان کرد: بازگویی فتنه‌گری‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات موجب ارتقای سطح آگاهی مردم می‌شود.
بخشدار شبانکاره بیان کرد: بعد از فتنه 88 دشمن پنداشت فرصتی برای اخلال در حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آورده است ولی مردم با حضور به موقع و آگاهانه خود پاسخی دندان‌شکن به دشمن دادند.
وی ادامه داد: در بخش شبانکاره برنامه‌ریزی لازم برای بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر سالروز حماسه 9 دی برنامه‌ریزی شده و شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و جذاب در این برنامه‌ بوده‌ایم.
این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری شب شعر 9 دی، مسابقات فرهنگی، ورزشی، مجالس پرسش و پاسخ و بصیرت‌شناسی و... تنها بخشی از برنامه‌های بخش شبانکاره برای بزرگداشت این ایام است.
بخشدار شبانکاره اظهار کرد: 9 دی ‌ماه روز بصیرت و میثاق امت اسلامی با امامت و ولایت است و باید از تمام توان در بزرگداشت این روز بهره‌ برد.
چترسنجی تصریح کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اوج مردم سالاری دینی است که با صلابت و شکوه بیشتری برگزار می‌شود.
وی متذکر شد: برگزاری انتخابات موجب اعتماد‌سازی مردم به نظام جمهوری اسلامی و استحکام پایه های نظام اسلامی می‌شود.
این مسئول بیان کرد: در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی عدالت‌محوری، حضور حداکثری از اصلی‌ترین اهداف مردم و نامزد‌های انتخاباتی قرار گیرد.
بخشدار شبانکاره گفت: همه نامزدها و کاندیدهای انتخاباتی باید خدمت به مردم را مهم‌ترین هدف خود بدانند و سعی کنند در میدان مسابقه با هدف خدمت به مردم گوی خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی را به دست آورند.
وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان انقلاب، زمینه‌سازی برای کم‌رنگ کردن میزان مشارکت مردم در انتخابات با انجام تبلیغات منفی و سیاه‌نمایی در سطح جامعه است و مردم و مسئولان باید با همراهی و همدلی با یکدیگر اهداف و برنامه‌های دشمنان را خنثی کنند.
چترسنجی خطاب به مدیران و مسئولان اجرایی این بخش متذکر شد: استفاده از تجهیزات و امکانات دولتی و بیت‌المال در فعالیت‌های تبلیغاتی ممنوع است و مدیران سعی کنند خود را از فضای تبلیغات دور نگه‌دارند تا شائبه‌ای ایجاد نشود.
در پایان مراسم مرتضی دریائیان، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت 9 دی در بخش شبانکاره معرفی شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول