اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم منطقه؛

مجمع مشورتی انتخابات در آباده تشکیل شد

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع مشورتی انتخابات آباده از تشکیل این مجمع به منظور ایجاد وحدت و همدلی در منطقه و جلوگیری از تشتت آرا در این شهرستان خبر داد.

مجمع مشورتی انتخابات در آباده تشکیل شد
حیدر نعمت‌الهی نواب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آباده در مورد هدف از تشکیل این مجمع اظهار داشت: این مجمع با هدف ایجاد وحدت عملی با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در شهرستان آباده شروع به فعالیت کرده است.
وی افزود: جمع کثیری از اقشار، کسبه، اصناف و فرهنگیان مبدع و پیشنهاد دهندگان تشکیل این مجمع بوده‌اند.
دبیر مجمع مشورتی انتخابات مجلس آباده با بیان این که معیار و ملاک تشخیص فرد منتخب صیانت وی از ارزش‌های نظام، ولایی بودن و در خط و مسیر انقلاب و پاسداشت ارزش‌ها در مسیر و خط رهبری است، اضافه کرد: سیاست و خط‌مشی این مجمع خدمت و ایجاد اتحاد و وفاق در جامعه شهری است.
نعمت‌الهی در ادامه گفت: تاکنون پنج نفر از نامزدهای مجلس این شهرستان میثاقنامه با این مجمع را امضا کرده‌اند و مردم نیز در عین حال اطلاع‌رسانی ضعیف در مورد این موضوع، استقبال خوب و شایسته‌ای داشته‌اند.
وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان نیز مانند مردم از این برنامه استقبال کنند و به دنبال ایجاد موج منفی علیه این حرکت انقلابی در سطح شهرستان آباده نباشند.
دبیر مجمع مشورتی انتخابات مجلس شهرستان آباده همچنین تصریح کرد: بدنه اصلی این مجمع افراد شاخص و موثر ارزشی و با هدف همگرایی هستند و عنصر اخلاص، وحدت برگرفته از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایی جوهر وجودی این مجمع است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول