اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش؛

رابطین پژوهش آموزش و پرورش استان قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در همایش پژوهش و آموزش و پرورش از رابطین پژوهش آموزش و پرورش استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

رابطین پژوهش آموزش و پرورش استان قم تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش «پژوهش و آموزش و پرورش» با حضور آیت‌الله مصباح‌یزدی و مسئولان آموزش و پرورش استان قم در سالن همایش‌های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد.
آیت‌الله مصباح‌یزدی در این همایش با بیان اینکه اصل و مبنای خلقت انسان بر اساس پژوهش بوده است، اظهار کرد: تدبر در امور و تحقیق و به‌ دست ‌آوردن علم برای هر انسانی لازم و ضروری است، پیشرفت جامعه امروز و تکامل آن بر اساس تحقیق و پژوهش است.
وی ادامه داد: جامعه‌ای که پژوهش در آن صورت نگیرد به تکامل نخواهد رسید و این امر می‌طلبد که محققین و پژوهشگران ما تمام تلاش خود را در این راستا به‌کار گیرند.
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه امروز کشور ما به‌واسطه تلاش محققین و پژوهشگرانش توانسته است در جهان بدرخشد، گفت: حاصل این درخشش پیشرفت‌هایی بود که برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.
در پایان این همایش از رابطین پژوهشی آموزش و پرورش استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول