اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد؛

زنگ پژوهش در مدارس بوشهر به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته پژوهش، در آیینی با حضور استاندار بوشهر و شماری از مسئولان استانی زنگ پژوهش به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س) بوشهر به صدا درآمد.

زنگ پژوهش در مدارس بوشهر به صدا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، استاندار بوشهر در این آیین گفت: پژوهش مبنایی برای توسعه است که باید با دین‌باوری و خداباوری همراه باشد.
محمدحسین جهانبخش افزود: تحقق این امر در ایران اسلامی عزتی به همراه داشته است که به برکت آن امروز ایران در عرصه بین‌المللی دارای عزت و اقتدار است.
وی تصریح کرد: پژوهش، دانش و تحقیق همراه با دین‌مداری و خداباوری دانشمندان جوان ایرانی بود که توانست هدایت هواپیمای جاسوسی فوق مدرن آمریکا را به دست بگیرد و آن را به سلامت در ایران فرود آورد.
جهانبخش اظهار داشت: این پاداش عزاداری ملت ما در ایام عاشورا بود و سیلی محکمی که آمریکا به عنوان یک ابرقدرت از ایران خورد سیلی امام حسینی (ع) بود.
استاندار بوشهر یادآور شد: این سیلی که آمریکا از دانشمندان جوان ایرانی خورد برای همیشه در تاریخ ثبت شده است و چه عزتی می‌تواند از این بالاتر باشد.
وی با تاکید بر خودباوری جوانان ایرانی ادامه داد: امروز عزت ایران اسلامی در زمینه علم و فناوری در عرصه بین‌المللی به نمایش گذاشته شده است.
جهانبخش بیان کرد: پژوهش زمانی می‌تواند عزت‌آفرین باشد که همراه با دین‌مداری و در راستای دانایی‌محوری باشد.
استاندار بوشهر گفت: در هشت سال دفاع مقدس از نظر تجهیزات نظامی نتوانستیم به پای عراق برسیم اما این ایمان و اعتقاد رزمندگان و امت ایرانی اسلامی بود که پیروزی کشورمان را رقم زد.
وی اضافه کرد: اگر این اعتقاد و باور در کنار پژوهش قرار گیرد می‌تواند کاربردی باشد و زمینه عزت و پیشرفت جوانان ایرانی را در دنیا فراهم کند.
جهانبخش با اشاره به برنامه‌های استان در هفته پژوهش اظهار داشت: تجلیل از پژوهشگران فرهنگی و دانش‌آموزان امسال برای نخستین بار در کشور در استان بوشهر انجام می‌شود.
وی ادامه داد: تشکیل شوراهای پژوهشی شهرستان‌ها یکی دیگر از اقدامات کم‌نظیر در حوزه پژوهش است که امسال در استان بوشهر انجام می‌شود.
استاندار بوشهر در حاشیه این آیین با حضور در جمع دانش‌آموزان دبیرستان فاطمه زهرا (س) متعهد شد هشت کلاس درس این دبیرستان را به کلاس‌های درس هوشمند تبدیل کند.
 انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول