اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت پذیرفت؛

بررسی 145 اولویت پژوهشی در شورای تحقیقات همدان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش همدان گفت: امسال 145 اولویت پژوهشی در شورای تحقیقات استان همدان بررسی شده است.

بررسی 145 اولویت پژوهشی در شورای تحقیقات همدان
عباس بهرامی مشعوف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری هفته پژوهش از 22 تا 28 آذرماه جاری اظهار کرد: بعد از اتمام هفته پژوهش همایشی در سطح استان با هدف تجلیل از پژوهشگران و معلمان پژوهش محور و محققان برتر برگزار خواهد شد.
وی کرد: امسال حدود یک هزار و 630 معلم پژوهنده در طرح "معلم پژوهی" شرکت کردند که از این تعداد 40 نفر در سطح مناطق به عنوان افراد برتر شناخته شدند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سطح استان نیز از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش همدان عنوان کرد: در طرح معلم پژوهنده به صورت کلاسیک و مصاحبه نیست بلکه معلم در کلاس درس با شناسایی مسائل و مشکلات دانش‌آموزان در مقام ارائه راه حل جدید برای مسئله بر می‌آید.
وی اذعان کرد: ما امسال نسبت به سال گذشته بالای شش درصد از معلمان در اقدام پژوهی و جریان معلم پژوهنده به صورت اختیاری شرکت کردند و حضور آنان دو تا سه برابر شده است.
بهرامی‌مشعوف با بیان اینکه امسال 145 اولویت پژوهشی در شورای تحقیقات استان بررسی شده است، ادامه داد: شورای تحقیقات استان متشکل از تیم‌های تخصصی است که تمام جنبه طرح‌ها را بررسی و تصویب می‌کنند.
وی در خصوص اعتبارات کارهای پژوهشی گفت: در خصوص اعتبارات هیچ مشکلی نداریم و اعتبار خود آموزش و پرورش برای طرح‌های پژوهشی کافی است.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش همدان افزود: استانداری نیز مبلغی را برای طرح‌های پژوهشی تصویب کرده است تا به کسانی که توانایی انجام پروژه‌ها و تحقیقات را دارند تعلق گیرد.
وی در پایان سخنانش با اشاره به اهمیت امر پژوهش و تحقیق در پیشرفت جامعه اذعان کرد: هر روز توجهات نسبت به پژوهش و کارهای پژوهشی بیشتر می‌شود و خوشبختانه اعتبارات هم برای این طرح بیشتر شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول