اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

مشارکت مردم در برگزاری انتخاباتی سالم ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج، گفت: برگزاری انتخاباتی سالم نیازمند مشارکت و همراهی همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی است.

مشارکت مردم در برگزاری انتخاباتی سالم ضروری است
ولی‌الله میرزایی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حق تعیین سرنوشت مردم در انتخابات دانست و اظهارداشت: انتخابات مظهر تجلی اراده و خواست مردم برای دست‌یابی به استقلال و آزادی همه جانبه است.
وی خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی اقشار مختلف مردم در کمال آزادی و احترام در مسیر انتخاب سرنوشت خود و توسعه و پیشرفت کشور حضور فعال و تاثیرگذار دارند.
فرماندار سنندج افزود: حضور عظیم ملت قهرمان ایران در عرصه‌های انقلاب به ویژه در صحنه انتخابات همواره موجب تقویت پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی است.
میرزایی‌اصل با بیان اینکه اعتمادسازی نقش مهمی در حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دارد، تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا مردم بدون هیچ‌گونه دغدغه و با اطمینان خاطر و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
وی به تلاش استکبار جهانی برای کم‌رنگ و بی‌اثر کردن حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: وظیفه ستادهای انتخابات در این برهه از زمان بسیار حساس و از اهمیت خاصی برخوردار است از این رو مسئولان ستادهای انتخابات باید بدون هیچ‌گونه جهت‌گیری خاص از تمامی ظرفیت‌ها برای تسهیل در شرکت مردم در امر انتخابات استفاده کنند.
به گفته فرماندار سنندج، در شهرستان سنندج فضای مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت گسترده اقشار مختلف فراهم شده است.
میرزایی‌اصل خاطرنشان کرد: به‌طور قطع مردم فهیم و انقلابی سنندج با حضور پرشور در حوزه‌های اخذ رأی یکبار دیگر بر نقش مهم و سرنوشت ساز خود در راه اعتلای اهداف انقلاب تاکید خواهند کرد.
وی اضافه کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز از آمادگی لازم برای تجهیز مراکز رأی‌گیری و ارائه خدمات مناسب به رای دهندگان در روز 12 اسفندماه برخوردار هستند.
فرماندار سنندج در ادامه کاردانی، لیاقت، تعهد، تخصص و استکبار ستیزی را ویژگی‌های بارز یک نماینده خوب عنوان کرد و گفت: مردم باید با دقت نماینده‌ای شایسته، اصلح و مومن را انتخاب تا خللی در جامعه سالم ما ایجاد نشود.
میرزایی‌اصل در پایان از مردم خواست با شرکت آگاهانه و گسترده خود در انتخابات آتی مجلس موجبات استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده را فراهم کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول