اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

دشمنان در صدد فتنه‌گری در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: دشمنان در صدد فتنه‌گری در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

دشمنان در صدد فتنه‌گری در انتخابات هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حبیب‌الله دهمرده صبح امروز در بازدید از طرح‌های شهرستان سلسله در اجتماع پرشور مردم بخش فیروزآباد با مهم برشمردن موضوع انتخابات مجلس نهم گفت: دشمنان تاکنون انواع روش‌های فتنه‌گری از قبیل ترور، کودتا و جنگ تحمیلی را علیه ایران بکار بردند که با حضور مردم و زعامت ولایت فقیه همگی آنها با شکست روبرو شده‌اند.
وی افزود: دشمنان تا سر حد امکان سعی در سوء استفاده و بهره‌برداری فتنه‌گری از انتخابات را دارند و از کوچک‌ترین روزنه به عنوان یک فرصت فتنه استفاده می‌کنند که حضور پر شور مردم در انتخابات بزرگ‌ترین سد دفاعی در مقام توطئه‌های آنان است.
دهمرده خدمت بی‌منت به مردم را بزرگ‌ترین عبادت دانست و گفت: امروز نظام الهی با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری به عنوان یک الگوی موفق برای تمام عالم قرار گرفته است.
در ادامه فرماندار سلسله گفت: خدمات و توفیقات نظام در تمام زمینه‌های خدمت‌رسانی به مردم قابل قیاس با هیچ یک از ادوار گذشته نیست.
صید باقر باقرزاده همراهی و همدلی مردم با مسئولان را مهم‌ترین شرط خدمت مضاعف دانست.
فرماندار سلسله گازرسانی به بیش از 100 روستا شهرستان، مقاوم‌سازی بیش از پنج هزار واحد مسکن روستایی و آب‌رسانی به تمام روستاهای دارای سکنه شهرستان را از جمله خدمات موفق نظام در سلسله عنوان کرد.
در ادامه حسین بیگی شهردار فیروزآباد احداث زیرگذر در مسیر سه راهی جاده خرم‌آباد، نورآباد، فیروزآباد و تخصیص اعتبار برای عمران شهری از جمله نیازهای فیروزآباد عنوان کرد.
استاندار لرستان از طرح‌های ایستگاه پمپاژ فیض‌آباد، سالن چندمنظوره ورزشی و جاده سلسله فیروزآباد بازدید کردند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول