اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا تاکیدکرد:

قانون مداری مهم‌ترین اصل انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: رعایت قانون و احترام به موازین اسلامی به عنوان یک اصل مهم و اساسی در عرصه انتخابات مطرح است.

قانون مداری مهم‌ترین اصل انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید رضا مرتضوی شامگاه دوشنبه با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا اظهار داشت: طی چند ماه اخیر در سطح شهرستان شاهد بروز یک سری فعالیت‌های خاص از سوی نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده‌ایم.
وی ادامه داد: یکی از مسائلی که نگرانی فرمانداری شهرضا را در برداشته است قانون گریزی صورت گرفته از سوی برخی از این افراد است.
فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه در عرصه انتخابات مسئولان اجرایی بدون در نظر گرفتن جایگاه و پیشینه افراد عمل می‌کنند، افزود: من به عنوان نماینده دولت در شهرستان شهرضا اعلام می‌کنم که پایبندی به قانون به عنوان مهم‌ترین اصل از سوی دست اندرکاران حوزه انتخابات مد نظر است.
وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در پست‌های مدیریتی شهرضا تصریح کرد: در چند روز گذشته در مورد تغییر رئیس یکی از ادارات شهرستان با یکی از مدیران کل استان اصفهان بحث داشتیم و بنده اعلام کردم که این تغییر حتی اگر به قیمت تعطیل شدن این اداره صورت گیرد نباید انجام شود چرا که رنگ و بوی انتخاباتی می‌دهد.
مرتضوی با انتقاد شدید از فعالیت‌های تخریب گرایانه برخی نامزدهای احتمالی بیان داشت: همگان باید بدانند جامعه ما، جامعه‌ای هوشمند است و کاندیداها با این گونه رفتارها فقط شخصیت و منش خود را بروز می‌دهند.
وی اضافه کرد: انتخابات به عنوان یک عرصه بزرگ اجتماعی بیشتر از هر چیز نیازمند نگاه منطقی و اعتقادی است و ما امیدواریم کاندیداها با چنین نگاهی به استقبال انتخابات مجلس شورای اسلامی بروند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول