اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

وارد فاز عملیاتی انتخابات شده‌ایم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر وارد فاز عملیاتی انتخابات شده‌ایم و باید برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام گیرد.

وارد فاز عملیاتی انتخابات شده‌ایم
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌اللهی در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: فرمانداران باید هیئت‌های معتمدان شهرستان‌ها را بعد از آغاز ثبت‌نام به هیئت نظارت شهرستان‌ها معرفی کنند تا هیئت اجرایی از بین آنها انتخاب شود.
وی افزود: باید سعی شود از شخصیت‌های بی‌طرف، دارای مقبولیت در بین مردم و بدون وابستگی به جریان‌های خاص سیاسی انتخاب شوند.
به گفته این مسئول سوم دی ماه همزمان با ثبت‌نام کاندیداها باید اسامی معتمدان نیز به هیئت‌های نظارت اعلام شود.
این مسئول به اهمیت ارتباط با رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت بسیار موثر آنها اشاره کرد و ابراز داشت: برای فضاسازی عمومی و با نشاط نگه داشتن انتخابات نباید از مصاحبه با رسانه‌ها غافل شد.
فتح‌اللهی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز مانور آزمایشی برگزاری انتخابات مکانیزه در استان گفت: دو شهر مهاباد و سردشت بیشترین سهم را در اجرای مانور استان داشتند.
وی ابراز داشت: در انتخابات ریاست جمهوری سال 88، ‌تنها بیست روز مانده به انتخابات مانور طرح مکانیزاسیون انتخابات برگزار شد ولی امسال سه ماه مانده این مانور در سراسر کشور برگزار شد و موارد و مشکلات شهرستان‌ها به ستاد انتخابات وزارت کشور منعکس می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان خطاب به فرمانداران گفت: آرام آرام جریان کار فرمانداری‌ها را به سمت موضوع انتخابات سوق دهند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در ادامه خاطرنشان کرد:‌ ما باید اقتدار دولت را حفظ کنیم و سلامت انتخابات را به مردم هدیه کنیم.
فتح‌اللهی با تاکید به اینکه آمادگی نقد عملکرد دستگاه‌های دولتی در مسئولان اجرایی وجود دارد، ولی نباید این انتقادها سبب تحریک قومیت‌های مختلف شود، بیان داشت: حفظ وحدت ملی، حریم انقلاب اسلامی، خط ولایت فقیه و آرامش اجتماعی خط قرمز ماست و در جریان تبلیغات انتخاباتی نباید مخدوش شوند.
این مسئول گفت: چنین اتفاقاتی در رد صلاحیت‌های کاندیداهای احتمالی از سوی هیئت نظارت شورای نگهبان موثراست.
رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه نباید بر اثر تنش‌های اجتماعی و سیاسی، مسائل امنیتی به وجود آید، عنوان کرد: نباید طوری مدیریت کرد که جریانات سیاسی، فضای اجتماعی را هدایت کنند، فرمانداران باید مدیریت سیاسی را بر عهده بگیرند.
فتح‌اللهی اضافه کرد: فرمانداران در فضای مثبت تبلیغاتی برای تبیین جایگاه مجلس از نظر قانون‌گذاری و شان نظارت، فرصت‌های سخنرانی برای صاحبان نظر و کارشناسان فراهم کنند تا در تحلیل‌های اجتماعی مردم با جایگاه ویژه مجلس بیشتر آشنا شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول