اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمانشاه خبر داد:

آغاز به کار ستاد رسیدگی به تخلفات انتخابات در هفته آینده

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از آغاز به کار رسمی ستاد رسیدگی به تخلفات انتخابات در هفته آینده خبر داد.

آغاز به کار ستاد رسیدگی به تخلفات انتخابات در هفته آینده
حجت‌الاسلام علی مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: ستاد رسیدگی به تخلفات انتخابات در دادگستری کرمانشاه تشکیل شده است.
وی ادامه داد: شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات در دادسرا و دادگاه‌های استان کرمانشاه از قبل وجود داشت و اکنون نیز با جدیت به کار خود ادامه می‌دهد.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تبلیغات زود‌هنگام کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را آفت انتخابات دانست و تصریح کرد: این تبلیغات زود‌هنگام هیچ سودی برای کاندیداها ندارد.
مظفری از همکاران قضایی در دادگاه‌ها و دادسراها درخواست کرد تا با اجرای صحیح قانون، زمینه حضور حداکثری مردم را در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنند.
وی افزود: باید شرایطی ایجاد کنیم تا مردم اطمینان داشته باشند که فرد منتخب آنان در انتخابات رای خواهد آورد و به مجلس راه پیدا می‌کند.
این مسئول تاکید کرد: جوسازی‌هایی وجود دارد بنابراین همکاران قضایی باید نهایت دقت را داشته باشند.
مظفری ضرورت فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همه مسئولان و مقامات باید صادقانه، خالصانه و با استفاده از تمام امکانات تلاش کنند تا زمینه و بستر سالم برای حضور راحت مردم فراهم شده و زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس مهیا شود.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان از آغاز به کار رسمی ستاد رسیدگی به تخلفات انتخابات در هفته آینده خبر داد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول