اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد:

صدور پروانه برای مجتمع‌های صنفی وظیفه شهرداری است

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری گفت: در آیین‌نامه نحوه ایجاد مجتمع‌های صنفی تنها وظیفه شهرداری، صدور پروانه برای مجتمع‌های صنفی، صنوف آلاینده است.

صدور پروانه برای مجتمع‌های صنفی وظیفه شهرداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی و مشارکت‌های مردمی حوزه معاونت خدمات شهری، خلیل‌الله کاظمی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اظهار داشت: شهرداری به منظور تحقق اهداف و کاهش نارضایتی شهروندان در زمینه صنوف آلاینده، آمادگی خود را در جهت سرمایه‌گذاری برای احداث شهرک‌هایی در این زمینه، اعلام کرده است.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: برای صدور پروانه نیز اعلام شده، مبلغ مورد نظر سه سال بعد از بهره‌برداری در تقسیط پنج ساله به شهرداری پرداخت شود.
وی ادامه داد: تعهد گرفتن از مالک در صدور پروانه‌های جدید که گاه فاز تجاری هم دارد، از دیگر اقدامات شهرداری مشهد در راستای کاهش مشاغل آلاینده است.
کاظمی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر چنانچه مالکی از انجام این کار ممانعت کند، موظف می‌شود 30 درصد عوارض کسب و پیشه ملک خود را به عنوان جریمه به شهرداری پرداخت کند.
وی خاطر نشان کرد: الگوی استاندارد سازی 28 صنف به صورت خطی تهیه شده است و نزدیک به  یک سال می‌شود که به کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (بازرگانی سابق) فرستاده‌ایم، به موجب آن مشاغل موظف می‌شوند استانداردهای لازم را برای صنف خود رعایت کنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول