اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بهزیستی آبادان خبر داد:

توزیع غذای گرم در مهدهای کودک روستایی آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بهزیستی آبادان از اجرای طرح توزیع غذای گرم در مهدهای کودک روستایی این شهرستان خبر داد.

توزیع غذای گرم در مهدهای کودک روستایی آبادان
علی فرحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان همواره در راستای حمایت از افراد زیرپوشش این نهاد مردمی تلاش کرده و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نبوده است.
وی افزود: برگزاری جلسات، نمایشگاه، همایش و برنامه‌های متنوع دیگری در زمینه حمایت از افراد زیرپوشش اداره بهزیستی شهرستان در راستای ارتقای سطح کمک‌رسانی و حمایت این افراد نقش بسزایی داشته است.
سرپرست اداره بهزیستی آبادان با اشاره به اینکه بهزیستی آبادان در حال حاضر 20 هزار نفر را زیرپوشش خود دارد، تصریح کرد: تعداد 6 هزار و 30 خانوار و مرد از کار افتاده و 3 هزار نفر معلول در حال حاضر زیرپوشش اداره بهزیستی آبادان هستند که این تعداد در مجموع به 20 هزار نفر می‌رسند.
وی اضافه کرد: اداره بهزیستی آبادان برای خانواده‌های زیرپوشش حمایتی خود تسهیلات و امکانات متعددی را فراهم کرده که از آن جمله کمک هزینه‌های درمان و تحصیل هم برای دانش‌آموزان و هم دانشجویان است.
فرحانی افزود: اداره بهزیستی آبادان طرح توزیع غذای گرم در مهدهای کودک روستایی شهرستان را اجرا کرده است و هم‌اکنون هزینه یک وعده غذای گرم را به مهدهای کودک پرداخت می‌کند.
به گفته وی 2 هزار و 929 کودک آبادانی در مهدهای کودک شهرستان مشغول آموزش هستند.
سرپرست اداره بهزیستی آبادان همچنین عنوان کرد: این اقدام مطمئناً در راستای ایجاد انگیزه و افزایش یادگیری کودکان در مراکز مهدکودک دخیل و مؤثر است.
وی در ادامه نیز با اشاره به تسهیلات 5 میلیون تومانی اداره بهزیستی برای اشتغال بانوان گفت: ارائه خدمات و تسهیلات به زنان سرپرست زیرپوشش بهزیستی همیشه از دغدغه‌‌های اصلی این اداره بوده ‌که در این زمینه در حال برنامه‌ریزی هستیم.
فرحانی در پایان گفت: همه تلاش این اداره در راستای حمایت از افراد نیازمند و بی‌سرپرست در منطقه و کمک به سطح اجتماعی و رفاهی آنهاست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول