اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مازندران صورت گرفت؛

ثبت‌نام 56 واحد صنعتی برای جوایز صادراتی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران گفت: 56 واحد صنعتی صادراتی مازندران برای دریافت جوایز صادراتی سال گذشته در سامانه یارانش ثبت نام کردند.

ثبت‌نام 56 واحد صنعتی برای جوایز صادراتی
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مرتضی هاشم‌پور صبح امروز در جمع صنعتگران مازندرانی با اعلام این خبر ابراز داشت: از زمان آغاز ثبت‌نام و پذیرش پرونده‌های صادرکنندگان جهت پرداخت جوایز صادراتی سال گذشته، با استقرار یک تیم ویژه در محل سازمان، کار بررسی و تایید آن دسته از صادرکنندگانی که در سامانه ثبت نام کردند به صورت منظم در حال انجام است.
وی با اشاره به تغییراتی که در سامانه یارانش با هدف افزایش امنیت و تسهیل عملیات صورت گرفته، گفت: از آن دسته از صادرکنندگانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه مذکور نشده‌اند درخواست می‌شود در اولین فرصت با مراجعه به سامانه www.Yaranesh.tpo.ir نسبت به انجام ثبت‌نام مبادرت ورزند. هاشم‌پور همچنین از صادرکنندگان خواست پس از ثبت نام در سامانه با در دست داشتن مدارک لازم جهت تایید عضویت در بانک اطلاعات صادرکنندگان به واحد پشتیبانی و حمایت از صادرکنندگان این سازمان مراجعه کنند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با تاکید بر این نکته که براساس پیگیری‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده، انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک پرداخت جوایز صادراتی به صادرکنندگانی که در سامانه ثبت‌نام کرده و نسبت به تکمیل مراحل اقدام کردند براساس سیستم نوبت‌دهی هوشمندی که در این سامانه تعریف شده، آغاز شود بیان داشت: از همه صادرکنندگان استان درخواست می‌شود در اسرع وقت با مراجعه به سامانه و طی مراحل تعریف شده در آن و تحویل مدارک مورد نیاز، این سازمان را در جهت انجام امور و پرداخت به موقع جوایز صادراتی یاری کنند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول