اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چند ماه گذشته صورت گرفت؛

صادرات 6تن طلا از اصفهان به سایر کشورها

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: استان اصفهان در چند ماه اخیر نزدیک به 6 تن طلای ساخته شده به کشورهای مختلف صادر شده است.

صادرات 6تن طلا از اصفهان به سایر کشورها
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مظفر انصاری ظهر امروز در مراسم گشایش ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان قطب نخست صنعت کشور است، اظهار داشت: راهکارهایی در زمینه کمک به صنعتگران این استان باید به کار گرفته شود.
وی ادامه داد: به صورت طبیعی دولت نیز در کنار ما است و جدا از ما نیست.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: مشکلاتی از قدیم تا زمان حاضر در پیشاپیش حوزه صنعت است که به‌عنوان موانع تولید در این عرصه به شمار می‌آید.
وی اضافه کرد: در زمینه حل مشکلات صنعتگران کارگروه‌های زیادی شکل گرفته اگر چه شاید تمام عملکردها و نتایج قانع‌کننده نباشد اما کارگروهی به نام کارگروه سرمایه‌گذاری داریم که اکثر مسئولان استان اصفهان به صورت جمعی به دنبال رفع مشکلات سرمایه‌گذارها هستند.
انصاری با اشاره به کمک دولت به صنعتگران افزود: کارگروه‌هایی تحت عنوان کارگروه‌ امور زیربنایی، اقتصادی، تولیدی و اشتغال، حمایت عینی و عملی دولت در زمینه کمک به صنعتگران کشور است.
وی با اشاره به خودکفایی حوزه صنعت گفت: در زمینه استقلال بخش صنعت باید یک مرزبندی در زمینه واحدهای تولیدی وجود داشته باشد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: در ماه‌های گذشته آمار تولید مصنوعات فلزی گران‌بها از قبیل طلا در استان اصفهان از حوزه فولاد پیشی گرفته است.
وی ادامه داد: اگر قدری به صنایع کوچک اهمیت داده شود این استعداد در این واحدها وجود دارد تا با صنایع بزرگ رقابت کنند.
انصاری افزود: استان اصفهان در چند ماه اخیر نزدیک به 6 تن طلای ساخته شده به کشورهای مختلف صادر شده است.
وی با اشاره به حوزه فرش دستباف گفت: در حوزه فرش دستباف که تشکیل شده از کارگاه‌های بزرگ و کوچک اشتغال‌زایی ایجاد شده و دولت نیز از این بخش حمایت همه جانبه‌ای انجام داده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول