اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خبر داد:

صادرات 1000 تنی ورق خودرو شهرکرد به عراق و پاکستان

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون بر یک هزار تن ورق خودرو از این شرکت به کشورهای عراق و پاکستان صادر شده است.

صادرات 1000 تنی ورق خودرو شهرکرد به عراق و پاکستان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسعود جوانبخت سامانی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشـت: محصولات این شرکت به عنوان تنها تولیدکننده ورق گالوانیزه خودرو در خاورمیانه با استقبال کشورهای منطقه و بازار داخلی مواجه شده است.
وی افزود: مجتمع تولید ورق گالوانیزه بدنه خودرو نخستین مجتمع تولید ورق بدنه خودرو در خاورمیانه است که با اعتبار ارزی 60 میلیون یورو و یک هزار و 100 میلیارد ریال از سوی متخصصان ایرانی بهره‌برداری شده است.
جوانبخت سامانی ضد خوردگی بودن را از مهم‌ترین مزایای محصول تولیدی این شرکت برشمرد و گفت: محصولات این کارخانه می‌تواند تا 85 درصد از بدنه خودروها را تشکیل دهد.
قائم مقام مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با اشاره به دیگر مزایای ورق خودرو تولید شده در این شرکت، افزود: ضد خوردگی بودن، جلوگیری از زنگ زدگی و همچنین استقامت بالای آن از دیگر مزایای ورق گالوانیزه محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: قابلیت شکل و فرم پذیری ورق گالوانیزه در صنایع خودروسازی، مقاومت فشاری در زمان انجام پرس و تولید قطعات خودرو و همچنین ایجاد مقاومت کششی در ورق گالوانیزه از ویژگی‌های دیگر توسعه این صنعت محسوب می‌شود.
جوانبخت سامانی با بیان اینکه استفاده از ورق گالوانیزه در تولید خودروها تا 20 درصد از وزن آن را کاهش می‌دهد، اضافه کرد: استفاده از این محصول تولیدی در جلوگیری از افزایش مصرف سوخت و همچنین رعایت استانداردهای زیست محیطی نیز دارای تاثیرات مثبت است.
وی شکل پذیری و شفافیت ورق گالوانیزه را در زمان رنگ شدن از دیگر ویژگی‌های تولیدات این کارخانه برشمرد و افزود: در حال حاضر مصرف خودروسازان داخلی در طول سال 170 هزار تن است که این میزان فقط توسط ایران خودرو و سایپا و از طریق واردات تامین می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول