اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد:

مشارکت 900 هزار نفر روز در طرح هجرت زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در سال جاری 910 هزار نفر روز در قالب طرح هجرت شرکت کرده و به یاری مناطق محروم شتافته‌اند.

مشارکت 900 هزار نفر روز در طرح هجرت زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در ستاد هجرت استان زنجان، اظهار داشت: سپاه در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای مختلف آن در عرصه‌های گوناگون در خدمت مردم ولایی، انقلابی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.
وی ادامه داد: با تدبیر مقام معظم رهبر‌ی و تلاش مسئولان در امر خدمات‌رسانی به مردم در مناطق محروم کشور اقدامات مطلوبی در کشور انجام شده است که سازمان بسیج سازندگی سپاه استان نیز در این راستا برنامه‌های خود را در سال جاری انجام داده است.
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در سال جاری 910 هزار نفر روز در قالب طرح هجرت شرکت کرده و به یاری مناطق محروم شتافته‌اند.
وی با بیان اینکه در سال جاری 468 باب مدرسه در استان بهسازی و نوسازی شده است، افزود: در این برنامه 2 هزار و 396 نفر روز دانش‌آموزان و استادکاران فرهنگی حضور داشتند.
سردار کرمی یادآور شد: در سال جاری ساخت و مرمت 100 بقعه متبرکه از محل اعتبارات اوقاف و امور خیریه استان در دست اقدام است که تا کنون 25 بقعه با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال اجرا است.
وی ادامه داد: در راستای آماده سازی طرح توسعه شهرک‌های صنعتی با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی در استان پیگیری شده است که در این زمینه پنج شهرک صنعتی در استان احداث شده است.
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از احداث 23 باب غسال‌خانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد و بیان داشت: این غسال‌خانه‌ها در یک هزار و 955 متر مربع با همکاری 35 هزار و 668 هزار نفر روز احداث شده است.
وی ساخت حسینیه و مهمانسرا را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) 51 باب خانه به متراژ 2 هزار و 500 متر مربع در مناطق محروم استان احداث و در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفته است.
سردار کرمی از احداث 65 پایگاه مقاومت در استان زنجان از سوی سازمان بسیج سازندگی خبر داد و بیان داشت: از سوی مردم استان 220 میلیون تومان نیز برای مردم قحطی‌زده سومالی جمع‌آوری شده است.
وی با بیان اینکه در عرصه آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارتی نیز 75 کارگاه آموزشی راه‌اندازی شده است، افزود: در عرصه آموزش پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر نیز 12 هزار و 39 نفر روز در این عرصه تلاش کرده‌اند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزاری 158 کلاس تقویتی و جبرانی با همکاری آموزش و پرورش و اعزام 300 اکیپ پزشکی و 50 گروه جهادی به روستاهای محروم را از دیگر اقدامات سازمان بسیج سازندگی برشمرد.
وی با اشاره به اینکه 198 پروژه محرومیت‌زدایی در استان اجرایی می‌شد، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها از محل اعتبارات قرار‌گاه خاتم برنامه‌ریزی شده و توسط بسیج سازندگی سپاه استان اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول