اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گسترش آموزش دانشگاه علمی و کاربردی:

آموزش‌های علمی کاربردی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل گسترش آموزش عالی مهارتی دانشگاه علمی و کاربردی گفت: آموزش‌های علمی کاربردی به دلیل ماهیت طرح و تأکید بر جنبه‌های کاربردی در آموزش از اهمیت ویژه و استراتژیکی برخوردار است.

آموزش‌های علمی کاربردی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، مرتضی تشکری ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی گناباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام رشته‌های آموزشی دانشگاه باید شغل محور باشد و بر همین اساس دانشجویان می‌توانند به محض فارغ‌التحصیل شدن جذب بازار کار شوند.
وی افزود: آموزش‌های علمی کاربردی به دلیل ماهیت طرح و تأکید بر جنبه‌های کاربردی در آموزش از اهمیت ویژه و استراتژیکی برخوردار است.
تشکری تصریح کرد: آموزش‌های علمی کاربردی در مهارت‌آموزی باید منطبق با نیاز بازار کار ترسیم شود و  ظرفیت و موقعیت جغرافیایی استان‌ها در رشته‌های تحصیلی مراکز بازنگری و متناسب شود.
وی افزود: رشته‌های جدید متناسب با توانمندی شغلی برای دانشجویان در دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی و تدوین می‌شود.
سرپرست اداره‌کل گسترش آموزش عالی مهارتی دانشگاه علمی و کاربردی گفت: امروزه با توجه به پیچیدگی مشاغل، فناوری، ابزار، تجهیزات و انواع ماشین‌آلات مرتبط به حوزه‌های شغلی، بیش از پیش بر توسعه آموزش‌های علمی کاربردی تأکید می‌شود.
تشکری گفت: مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد با توجه به شناسایی ظرفیت‌های منطقه و رشته‌های مورد نظر در جنوب خراسان رضوی می‌تواند گام موثری در جذب دانشجویان برداشته شود و فارغ‌التحصیل بعد از فراغت از تحصیل جذب بازار کار شوند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول