اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان خبر داد:

راه‌اندازی دو مرکز جدید علمی کاربردی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به اینکه دو مرکز جدید علمی کاربردی در زنجان راه‌اندازی می‌شود، زمان راه‌اندازی این دو مرکز را بهمن ماه اعلام کرد.

راه‌اندازی دو مرکز جدید علمی کاربردی در زنجان
محمد فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی هلال احمر در یکی از ساختمان‌های هلال احمر یکی از مراکز مورد نظر برای راه‌اندازی در بهمن ماه است، که در رشته‌های امداد سوانح و آتش‌نشانی اقدام به گرفتن دانشجو می‌کند.
وی دیگر مرکز علمی کاربردی پیش‌بینی شده برای راه‌اندازی در بهمن ماه را یک مرکز علمی کاربردی برای سازمان همیاری شهرداری‌ها عنوان کرد و افزود: هنوز رشته‌های فعال این مرکز علمی کاربردی مشخص نشده است.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان ادامه داد: پسران دانشجو طی هفته گذشته به مشهد اعزام شده‌اند و دختران دانشجو نیز آخر این هفته به مشهد اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به تقارن روز دانشجو را با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: برنامه‌های روز دانشجوی امسال به همین مناسبت همراه با نشست‌های فرهنگی و مذهبی است.
فتحی با بیان اینکه در همه مراکز دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان برنامه‌هایی به مناسبت روز دانشجو برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های پیش‌بینی شده با محوریت دانشجویان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری مجالس وعظ و خطابه در خوابگاه‌های دانشجویی به مناسبت محرم خبر داد و گفت: از آنجا که مسئولیت اصلی دانشگاه تربیت انسان و رساندن او به کمال است، از این روز در مرکز علمی کاربردی برای دانشجویان برنامه‌هایی با محوریت بحث و تبادل نظر بین افراد برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان دانشجو را قشر کمال‌طلب و حساس در قبال سرنوشت جامعه برشمرد و اظهار داشت: دانشجوی موفق باید اهداف خود را بزرگ انتخاب کرده و بلند همت باشد.
وی نامیده شدن روز 16 آذرماه را به نام دانشجو، به مناسبت شهادت دانشجویان در قبال حق‌خواهی نشانه عدم سکوت دانشجویان ایرانی در مقابل استکبار اعلام و تصریح کرد: آگاهی و همت دانشجویان در حال حاضر موجب نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان نظام شده است.
فتحی تحلیل شرایط و دادن آگاهی به دانشجویان را از وظایف مسئولان دانشگاه‌ها دانست و گفت: اگر همه به وظایف خود عمل کنند، وحدت و یکدلی در جامعه به وجود آمده و فتنه دشمنان در ایجاد نفاق ناکام می‌ماند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول