اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی هرمزگان خواستار شد:

افزایش رشته‌های تحصیلی علمی کاربردی بهزیستی هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: می‌توان با افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی در مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان، این سازمان را در آینده از نظر تامین نیرو در شرایط مناسبی قرار داد.

افزایش رشته‌های تحصیلی علمی کاربردی بهزیستی هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس جاسم محمدی فارسانی پیش از ظهر امروز در دیدار با دانشجویان مرکز علمی کاربردی بهزیستی هرمزگان که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری محرم به واقعه 16 آذر اشاره و از تلاش‌های مرکز علمی کاربردی در دهه اول محرم و برپایی هیئت جنةالعباس بهزیستی هرمزگان در فضای آن تقدیر کرد.
وی با اشاره به زمان کمی که در برپایی این هیئت وجود داشت از برنامه‌ها و کیفیت اجرایی آن اظهار رضایت کرد.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان از هیئت جنةالعباس بهزیستی به عنوان "کارگاه آموزش عاشورایی" یاد و خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برپایی این هیئت در مرکز علمی کاربردی، حضور دانشجویان مرکز در هیئت بوده است.
وی ضمن تاکید بر استمرار برپایی هیئت، افزود: هیئت بهزیستی هرمزگان باید در حزن و شادی ائمه اطهار (ع) برپا شود و آنچه مقام معظم رهبری با عنوان "بصیرت افزایی" بیان فرموده‌اند، همواره در هیئت حفظ شود.
محمدی ‌فارسانی همچنین با اشاره به روز دانشجو، 16 آذر را روز بسیار مهم و اساسی خواند و گفت: با وجود اینکه مرکز علمی کاربردی بهزیستی هرمزگان واحدی نوپاست، اما توانسته گام‌های بلند و اساسی بردارد و امیدوارم با همین جدیت و تلاش به سوی آینده پیش رود و با ورود رشته‌های جدید و اضافه کردن مقاطع تحصیلی دانشجویان بیشتری جذب کند.
به گفته مدیرکل بهزیستی هرمزگان می‌توان با افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی در مرکز علمی کاربردی بهزیستی استان، این سازمان را در آینده از نظر تامین نیرو در شرایط مناسبی قرار داد.
محمد احمدی رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی هرمزگان ضمن تشکر از محمدی ‌فارسانی اظهار داشت: با توجه به شناخت سیاست‌ها و نگرش‌های مثبت مدیرکل بهزیستی استان تلاش خواهیم کرد در راستای این نگرش‌های مذکور گام‌های موثری برداشته شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول