اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده خبر مشهد خبر داد:

حذف رشته‌های کارشناسی پیوسته از رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده خبر مشهد از حذف رشته‌های کارشناسی پیوسته از رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی از سال آینده خبر داد.

حذف رشته‌های کارشناسی پیوسته از رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید امیر جهان‌شاهی ظهر امروز در نشست خبری که در دانشکده خبر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد دانشگاه‌های علمی کاربردی در برگزاری دوره‌های کاردانی و کاردانی به کارشناسی است.
رئیس دانشکده خبر افزود: بر این اساس پذیرش دانشجو در رشته‌های کارشناسی پیوسته در دانشگاه علمی کاربردی از سال آینده حذف می‌شود.
جهان‌شاهی در ارتباط با رشته‌هایی که در حال حاضر به صورت کارشناسی پیوسته در دانشگاه علمی کاربردی خبر پذیرش دانشجو می‌شود،‌اظهار داشت: ما در رشته مترجمی زبان در سه دوره دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته پذیرش کرده‌ایم.
وی در ادامه و در ارتباط با اقدامات پژوهشی دانشکده خبر برای ارتقای سطح دانشجویان این رشته گفت: در این راستا تاکنون گروه‌های پژوهشی برای تحلیل محتوا در دانشکده خبر برگزار شده است که دراین راستا می‌توان به تفاهم‌نامه دانشکده خبر با خبرگزاری فارس خراسان رضوی اشاره داشت.
رئیس دانشکده خبر در ارتباط با افزوده‌شدن رشته‌ای در حوزه اقتصاد و خبر اظهار داشت: رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی بر اساس مصوبه وزارت علوم مشخص و ابلاغ می‌شود که در این راستا اگر قرار باشد یک رشته جدید به سر فصل رشته‌های موجود دانشگاه اضافه شود باید با تایید وزارت علوم اجرا شود.
وی تاکیدکرد: ما در مقام پیشنهاددهنده هستیم و نمی‌توانیم رشته‌ای را اضافه یا حذف کنیم البته در ارتباط با اقتصاد خبر و بازاریابی آن رشته‌ای با عنوان مدیریت تبلیغات و گرایش رسانه تعریف و به رشته‌های موجود در این حوزه افزوده شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول