اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان خبر داد:

حضور زنجان در مانور واکنش سریع بهداشتی و درمانی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مانور منطقه‌ای واکنش سریع بهداشتی و درمانی با حضور جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار می‌شود.

حضور زنجان در مانور  واکنش سریع بهداشتی و درمانی
حسین عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مانور  سه روزه BHC-U در استان آذربایجان شرقی روستای ورگهان توسط جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار می‌شود.  
وی ادامه داد: مراقبت‌های بهداشتی اولیه در حوادث کشور با حضور استان‌های آذربایجان شرقی‌، آذربایجان غربی‌، اردبیل و زنجان برگزار می‌شود. 
وی با بیان اینکه این مانور از امروز آغاز می‌شود، یادآور شد: این مانور به مدت سه روز در استان آذربایجان شرقی به صورت منطقه‌ای ادامه دارد. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: به منظور سازماندهی نیروهای بهداشت و درمان در زمان حوادث و بلایا در سال جاری در هر استان آموزش‌های لازم ارائه می‌شود. 
وی با اشاره به اینکه در سال جاری در واحدهای معاونت بهداشت‌، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر یک تیم تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: این تیم‌ها آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند. 
عزیزی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز در اختیار این تیم‌ها قرار گرفته است، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه در استان انجام شده است. 
وی با اشاره به اعزام یک تیم به عنوان استان معین شامل پزشک‌، پرستار‌، ماما‌ و نسخه‌پیچ به همراه خودروهای سبک و سنگین اظهار داشت‌: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با اولویت موضوع بهداشت و  پیشگیری در ارائه خدمات بهداشتی‌، درمانی به آسیب‌دیدگان حوادث از مهم‌ترین وظایف این تیم است.  
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: در این مانور استان زنجان در روستای ورگهان از توابع استان آذربایجان شرقی نسبت به ارائه مانور BHC-U واکنش سریع بهداشتی و درمانی اقدام می‌شود. 
وی با بیان اینکه استان زنجان با آمادگی کامل در این مانور شرکت می‌کند، اظهار داشت: گروه‌های مختلف بهداشتی و درمانی استان آمادگی لازم را برای حضور به موقع در حوادث غیر مترقبه دارد. 
عزیزی از آمادگی برگزاری چنین مانورهایی در استان خبر داد و بیان داشت: استان آمادگی لازم را برای برگزاری مانورهای مختلف دارد. 
وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده چندین مانور در سال جاری از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار شده است، تصریح کرد: برگزاری مانورهای مختلف موجب آمادگی بیشتر گروه‌های امدادی و نجاتی می‌شود. 
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول