اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تلاش برای صعود به مرحله دوم؛

هلال احمر قم به مصاف آینده‌سازان قزوین می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم والیبال هلال احمر قم در سومین مسابقه خانگی خود در پیکارهای لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور این هفته میزبان تیم آینده‌سازان قزوین است.

هلال احمر قم به مصاف آینده‌سازان قزوین می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم والیبال هلال احمر قم در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بعد از اینکه در خانه از سد تیم شفق اردکان یزد گذشت، این هفته در تلاش برای کسب سومین پیروزی خود از تیم آینده‌سازان قزوین پذیرایی می‌کند.
هفته ششم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور جمعه شب این هفته با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشور به انجام خواهد رسید و طی آن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته، هلال احمر قم در خانه خود تیم والیبال آینده‌سازان قزوین است تا بعد از سه شکست خارج از خانه و دو پیروزی خانگی، به دنبال پیروزی دیگری در لیگ دسته اول باشد.
در این دیدار که در سالن شهید رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد و قطعا علاقه‌مندان به والیبال و هوادار تیم والیبال هلال احمر قم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند، شاگردان علیرضا خوشرویی در تیم هلال احمر قم در تلاش برای صعود از مرحله گروهی به میدان می‌روند.
در این مسابقه خانگی تیم والیبال هلال احمر قم از ساعت 17 عصر جمعه هجدهم آذر ماه برابر تیم والیبال آینده‌سازان قزوین در حالی به میدان می‌رود که پیش از این در خانه موفق به شکست تیم‌های والیبال هیئت شیروان و شفق اردکان شده است.
این در حالی است که والیبالیست‌های هلال احمر قم چهارشنبه گذشته در خانه میزبان تیم والیبال شفق اردکان یزد بودند و در این دیدار که از حساسیت‌ فوق‌العاده زیادی برخوردار بودند بازی کاملا برتری نسبت به مهمان خود ارائه کرده و موفق به کسب برتری سه بر صفر شدند.
این دیدار که با توجه به موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور حساسیت بسیاری داشت، در هر سه گیم با برتری تیم هلال احمر قم همراه بود و بازیکنان این تیم با انگیزه فراوان توانستند حریف خود را با شکست بدرقه کنند.
در گیم اول این مسابقه والیبالیست‌های تیم هلال احمر قم در تلاش برای کسب دومین پیروزی خود در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با اختلافی هفت امتیازی و با حساب 25 بر 18 موفق به شکست حریف شدند تا بازی در این گیم به برتری آنها بینجامد.
در گیم دوم نیز بازیکنان تیم هلال احمر قم با انگیزه ظاهر شدند اما تیم شفق اردکان نیز بهتر از گیم قبلی بازی کرد تا کار برای معرفی تیم برتر این گیم به امتیاز بالاتر از 25 نیز کشیده شود، زیرا در نهایت برنده این گیم در امتیاز 26 مشخص شد و این تیم والیبال هلال احمر قم بود که توانست با حساب 26 بر 24 میهمان خود را از پیش رو بردارد.
والیبالیست‌های هلال احمر قم که از سه بازی قبل خود یک پیروزی و دو شکست در کارنامه داشتند، در تلاش برای کسب سه امتیاز این بازی در گیم سوم نیز تلاش زیادی انجام دادند تا به برتری 25 بر 21 دست یافته و در نهایت دومین بازی خانگی را با کسب دومین پیروزی در مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به پایان برسانند.
هلال احمر قم با کسب این پیروزی پنج امتیازی شد و خود را به تیم‌های گل گهر سیرجان و راه و ترابری اصفهان نزدیک کرد تا با امید به کسب برتری در دیدار با تیم آینده سازان قزوین، امید خود به صعود از مرحله گروهی را حفظ کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول