اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌استاندار کردستان:

شکار پهپاد آمریکایی اوج اقتدار نظام اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: شکار پهپاد آمریکایی نشانگر اوج اقتدار نظام اسلامی است.

شکار پهپاد آمریکایی اوج اقتدار نظام اسلامی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ایرج حسن‌زاده امروز در همایش آموزشی توجیهی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع فرمانداران و بخشداران استان‌های ایلام، کردستان و کرمانشاه در دفتر آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه‌ اظهار کرد: استان‌های غرب کشور همیشه کارنامه درخشانی در عرصه‌های مختلف داشته و دارند؛ لذا از مسئولان انتظار می‌رود توجه و عنایت بیشتری به مرزها داشته باشند.
وی با بیان اینکه استان‌های مرزی مشکلات خاص خود را دارند، افزود: اعتبار، شان و شخصیت این نظام بستگی به امنیتی دارد که در جامعه برقرار شده است.
حسن زاده بیان کرد: اگر امنیت در جامعه نباشد توسعه ممکن نیست؛ به همین منظور باید بسترهای ایجاد امنیت را در جامعه فراهم کنیم.
وی ادامه داد: هرجا ملت حضور دارد، امنیت جامعه نیز تامین شده است و ما باید با کمک مردم این انتخابات را به خوبی برگزار کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف، گفت: این اقتدار و موفقیت در سایه امنیت به وجود آمده است.
وی شکار پهپاد جاسوسی آمریکا توسط جوانان ایرانی را نشان از اوج قدرت ایران اسلامی دانست و افزود: شکار پهپاد آمریکایی نشانگر اوج اقتدار نظام اسلامی است.
حسن زاده خطاب به فرمانداران و بخشداران تاکید کرد: کسی در عرصه انتخابات موفق عمل می‌کند که احاطه خوبی بر قوانین داشته باشد.
این مقام مسئول تصریح کرد:  وظیفه ما به عنوان مسئولان اجرایی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نظارت است.
وی عرصه انتخابات را موضوع خطیری برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم نیز باید کسی را انتخاب کنند که شجاع، نترس، اخلاقمدار، از جنس خود آن‌ها و به دنبال حفظ اهداف کلان کشور باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه سخنانش بیان کرد: مهم‌ترین کار در انتخابات جلب اعتماد عمومی است و جلب اعتماد ضرورت اولیه نظام است.
وی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای نیز به وسیله اعتماد ایجاد می‌شود.
حسن زاده تاکید کرد: باید تمام فکر و ذکر مسئولان برگزاری خوب انتخابات باشد تا کمترین مشکل و تقلبی در انتخابات رخ ندهد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در ادامه این همایش گفت: فرمانداران باید در انتخابات با تدبیر و اقتدار عمل کرده و در این عرصه همه مسائل و مشکلات را مدیریت کنند.
حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی خطاب به فرمانداران تاکید کرد: وظیفه شما برگزاری درست انتخابات است و شما به عنوان فرماندار و بخشدار باید پاسخگو باشید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول