اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکا تجلی قدرت دفاعی ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران گفت: این مهم قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را می‌رساند.

کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکا تجلی قدرت دفاعی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی و کاربردی مرکز راهبردی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در سنندج، با تبریک پیروزی غرورآفرین در کنترل هواپیمای جاسوسی فوق مدرن RQ 170 آمریکا توسط نیروهای خدوم نظام مقدس اسلامی اظهار داشت: این توان بلند و همت والای بسیجی همگی نتیجه دشمنی‌ها و تهدیدهای جبهه استکبار است.
وی گفت: دشمنان باید بدانند که با تحریم و تهدید نمی‌توانند،هیچ آسیبی به اراده و همت بالای ایرانیان وارد کنند، بلکه انزوای روز افزون خویش در عرصه‌های مختلف را رقم خواهند زد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، تصریح کرد: رزمندگان اسلام با به کنترل درآوردن هواپیمای فوق مدرن جاسوسی RQ170 آمریکا بار دیگر توان و قدرت نظامی و دفاعی کشور در عرصه‌های مختلف به جهانیان نشان دادند و دشمنان اسلام و ایران را در عرصه پیشرفته‌ترین فناوری‌ها نیز با شکست مواجه کردند.
رجبی به شکست‌های نظامی و دیپلماتیک آمریکا و جبهه استکبار در برابر نظام مقدس اسلامی در طول این سال‌ها اشاره کرد و  گفت: هم اکنون آمریکا منزوی‌تر از همیشه شده است و در برابر اراده مستحکم و ایمان راسخ مردم مسلمان ایران چاره‌ای جز انزوا و عقب‌ نشینی ندارد. 
به گفته وی ایمان راسخ، اراده‌‌هایی مستحکم و استوار و تأسی از منویات ولایت فقیه همراه با اتحاد و یکپارچگی همه جانبه ملت مسلمان ایران موجب شده است که ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، یأس و شکست را برای دشمنانش رقم بزند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سپاه در استان کردستان، ادامه داد: این مرکز نقش بسزایی را در تبیین اهداف و مأموریت‌های پیش‌بینی شده برای تحقق بسیج ده‌ها میلیونی بر عهده داشته و در راستای هر چه شکوفاتر شدن فعالیت‌ها و خدمات در استان‌ها باید توجه ویژه‌ای به کارهای محتوایی و مبنایی داشته باشد.
وی بر حمایت همه جانبه از این مرکز تاکید کرد و افزود: گسترش فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط این مرکز به اقشار مختلف مردم از جمله اولویت‌هایی است که با جدیت دنبال می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول