اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

انتخابات باصلابت به فضاسازی مثبت نیاز دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه فضاسازی در انتخابات باید در جهت مثبت و سازنده باشد، گفت: انتخابات باصلابت به فضاسازی مثبت نیاز دارد.

انتخابات باصلابت به فضاسازی مثبت نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید ناصر رضایی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: انتخابات نقطه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم و تامین امنیت از وظایف ستاد انتخابات این شهرستان است که اعضا ستاد باید با وفاداری به قانون از دستاوردهای آن صیانت کنند.
رضایی افزود: مشارکت حداکثری، امانتداری، قانون‌مداری و عدالت‌محوری شعار انتخابات در سال جاری است و اگر انتخابات بر اساس قانون برگزار شود اعتماد مردم به مسئولان افزایش پیدا می‌کند.
وی گفت: با توجه به اینکه پایبندی مردم به شعارهای انقلاب حضور حداکثری در انتخابات است باید زمینه مشارکت هر چه بهتر و بیشتر آن‌ها را مهیا کنیم.
عالی‌ترین مقام اجرایی در کهگیلویه عنوان کرد: 24 فرآیند از مراحل 25 گانه از جمله تشکل هیئت‌های اجرایی ثبت‌نام کاندیداها، بررسی صلاحیت‌ها، رسیدگی به شکایات، اخذ رای، شمارش آرا، شکایات و بررسی شکایات، صدور اعتبارنامه انجام انتخابات و اعلام دستور امحا تعرفه‌ها به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.
رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه در 10 درصد از حوزه‌های کشور انتخابات به‌صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود، مسئولان برگزاری انتخابات این شهرستان آمادگی داردند در صورت تکلیف وزارت کشور، تمام مراحل انتخابات را به صورت رایانه‌ای برگزار کنند.
فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: باید با فضاسازی مثبت و اطلاع‌رسانی بیشتر زمینه حضور حداکثری مردم را در این انتخابات فراهم کرد.
در این نشست فرماندار شهرستان کهگیلویه، نورمحمد ناطقی، سید یدالله فاطمیان، سید محمود داربام، علی آشنا و سعید خواجوی را به‌عنوان مسئولان کمیته‌های اجرایی، امنیتی، اطلاع‌رسانی، پشتیبانی و فناوری اطلاعات انتخابات این حوزه معرفی و خواستار همکاری و هماهنگی اعضای کمیته‌ها با دستگاه‌های اجرایی در زمینه برگزاری هر چه بهتر انتخابات شد.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه در این نشست، انجام فعالیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، نشست با دهیاران، شوراهای اسلامی، معتمدان و افراد تاثیرگذار، برگزاری آموزش‌های لازم و تلاش برای استفاده موثر از ظرفیت و فضای رسانه‌ای به خصوص رسانه‌های محلی را از مهم‌ترین وظایف کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات کهگیلویه ذکر کرد.
سید محمود داربام اضافه کرد: از همه ظرفیت‌های موجود در این شهرستان برای شفاف‌سازی مراحل انتخابات و زمینه جذب حداکثری مردم استفاده می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول