اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

دانشجویان در انتخابات حضوری فعال داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: دانشجویان در انتخابات حضوری فعال و موثر داشته و از انفعال در انتخابات بپرهیزند.

دانشجویان در انتخابات حضوری فعال داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامحسین عماری پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با دانشجویان این شهرستان اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در زمان حاضر از اهمیت قابل توجهی برخوردار است از این رو دانشجویان باید به عنوان اقشار فرهیخته جامعه در این مشارکت سیاسی حضوری فعال و اثرگذار داشته باشند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و توانایی توانسته تاکنون 29 انتخابات در کشور برگزار کند و امسال نیز نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در فضایی سالم و همراه با مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌کند.
عماری با بیان اینکه دانشجویان نقش مهمی در پیروزی و سازندگی نظام اسلامی دارند گفت: دانشجویان بعد از انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس در عرصه دفاع از کشور به وظیفه خود عمل کردند و اکنون نیز وظیفه دارند در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حضوری موثر و فعال داشته باشند.
این مسئول اضافه کرد: دانشجوی ایرانی باید از روحیه ابتکار، خلاقیت، نشاط، بصیرت و دانایی برخوردار باشد و بتواند در این عرصه‌ها موفقیت‌های مهمی برای کشور کسب کند.
وی با بیان اینکه دانشجو نباید به وضعیت موجود علمی قانع باشد، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر دانشجویان و جوانان ایرانی از چنین روحیه‌ای برخوردارند و در راستای کسب موفقیت‌های علمی پیچیده تلاش می‌کنند.
فرماندار خوی بیان کرد: با تلاش همین جوانان و مقاومت ملت در برابر توطئه‌های دشمنان بود که امروز به بالاترین دستاوردها دست پیدا کرده‌ایم و این دستاوردها تودهنی محکمی به استکبار جهانی است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول