اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

فرمانداری‌ها برای برگزاری انتخابات نیازمند پشتیبانی جدی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج خواستار پشتیبانی جدی و بیشتر استانداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری انتخابات شد.

فرمانداری‌ها برای برگزاری انتخابات نیازمند پشتیبانی جدی هستند
ولی‌الله میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه جاری، اظهار داشت:  انتخابات تنها کار اجرایی است که وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها پیگیری می‌کنند.
وی با اعلام آمادگی فرمانداری‌های استان برای برگزاری انتخابات، تصریح کرد: تمامی مقدمات کار انجام شده و با شروع روز شمار انتخابات آمادگی لازم در همه فرمانداری‌ها برای آغاز فعالیت وجود دارد.
فرماندار سنندج به بیان تقاضا و توقع فرمانداری‌ها از استانداری پرداخت و افزود: با توجه به حساسیت، عظمت و حیاتی بودن انتخابات برای نظام همه فرمانداری‌ها نیازمند پشتیبانی جدی هستند.
میرزایی با بیان اینکه فرماندار سرباز خط مقدم وزارت کشور و مجری انتخابات است، گفت: برای انجام صحیح و به موقع رسالت خود نباید دغدغه نبود بارکدخوان، کمبود رایانه و خودرو و دیگر امکانات و تجهیزات را داشته باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما به دنبال هزینه‌های اضافه نخواهیم بود بلکه با صرفه‌جویی کارها و امورات را انجام خواهیم داد.
وی اظهارداشت: گرفتار نشدن به مسائل جزئی و وقت‌گیر یکی از دغدغه‌های همه فرمانداران است چراکه پرداختن به امورات اصلی و اجرای انتخابات از اولویت کاری ما است.
فرماندار سنندج به بحث کمیته امنیتی در انتخابات اشاره کرد و افزود: کمیته امنیتی در انتخابات مختلف به اشکال و شیوه‌ها متفاوتی برگزار و تشکیل شده است.
میرزایی ادامه داد: در ادواری معاونان فرمانداری‌ها به عنوان رئیس کمیته امنیتی انتخابات و جانشین اعضای شورای تامین موضوع امنیتی انتخابات را پیگیری می‌کردند.
وی اضافه کرد: در انتخابات سال 84 با صدور دستورالعملی اعلام شده که کمیته امنیتی انتخابات با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین تشکیل شد.
وی در ادامه بر صدور احکام دو بخش جدید سنندج تاکید کرد و گفت: ‌تعداد شعبه‌های این دو بخش پیش‌بینی شده و امیدواریم قبل از دی‌ ماه این دو بخشداری راه‌اندازی شود.
فرماندار شهرستان سقز هم در گفت‌وگو با فارس به صدا درآمدن زودتر زنگ انتخابات در کشور را نشان از اهمیت این موضوع عنوان کرد و افزود: همه ما آمادگی کامل برای اجرای انتخابات حتی زودتر از برنامه‌ زمان‌بندی شده را داریم.
کریم افشاریان تصریح کرد: شعار انتخابات امسال بر مبنای حضور حداکثری و قانون‌گرایی، عدالت، امانتداری و مهرورزی است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد تحقق این شعارباشیم.
وی اعلام کرد: خوشبختانه انتخابات در سنوات گذشته در شهرستان سقز همواره با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم و بدون ایجاد مشکلی برگزار شده و امسال هم با همکاری و همراهی مسئولان و مردم شاهد افزایش حضور حداکثری خواهیم بود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول