اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر نهمین دوره انتخابات مجلس آذربایجان غربی:

مردم برگزارکنندگان اصلی انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی و نظارت بر نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی گفت: مردم برگزارکننده اصلی انتخابات در نظام جمهوری اسلامی هستند.

مردم برگزارکنندگان اصلی انتخابات هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عبدالرحیم نیساری پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی انتخابات در شاهین‌دژ اظهار داشت: انتخابات به عنوان کلیدی‌ترین راهکار در مدیریت کشور است و اقتدار و عزت نظام اسلامی به برگزاری همین انتخابات با حضور مردم است چرا که مردم برگزار کننده اصلی انتخابات هستند.
وی اعتماد عمومی را یکی از مولفه‌های اصلی در انتخابات خواند و افزود: شعار وزارت کشور پشتیبانی از انتخابات است که این امر با مشارکت گسترده مردم و ایجاد فضای سلامت انتخاباتی توسط مسئولان فراهم می‌شود.
نیساری با اشاره به تاکیدهای استاندار آذربایجان غربی در زمینه آموزش ناظران انتخابات گفت: در راستای نظارت بهتر ناظران انتخابات دوره‌های آموزشی برگزار و کتاب قانون در سطح فرمانداری‌های استان توزیع می‌شود.
این مسئول با اشاره به تعیین هیئت‌های نظارت بر انتخابات مجلس در آذربایجان غربی بیان کرد: این هیئت‌ها تا پایان ماه جاری تعیین شده و وظیفه نظارت بر صحت انتخابات را بر عهده می‌گیرند.
وی اضافه کرد: این افراد با استقلال کامل و بدون هر گونه دخالت فرد یا افرادی، به وظیفه خود عمل می‌کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در کشور باشیم.
نیساری با اشاره به آغاز تبلیغات برخی کاندیداهای احتمالی در استان تصریح کرد: هیئت نظارت بر انتخابات این گونه رفتارها را شناسایی و رصد کرده و برخورد قانونی با آنها صورت می‌دهد.
فرماندار شاهین‌دژ در ادامه این نشست با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات عرصه نمایش اقتدار ملی است و تاکنون با برگزاری انتخابات متعدد در کشور شاهد این اقتدار ملی در کشور بوده‌ایم که در نهمین دوره انتخابات مجلس نیز مردم حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.
بهرور بهروز خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در زمان حاضر چشم به ایران اسلامی دوخته‌اند از این رو مردم باید با حضور پرشور خود دشمنان را مایوس‌تر از گذشته کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول