اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

حقارت آمریکا در خاک ایران استکبار را مضحکه جهان کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: حقارت آمریکا در درون خاک ایران اسلامی و به دست آوردن هواپیمای جاسوسی این کشور، اوباما و همدستان سخیف او را مضحکه استکبار کرد.

حقارت آمریکا در خاک ایران استکبار را مضحکه جهان کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی پیش از ظهر امروز در نشست بسیجیان دانشگاه‌های شهرستان خلخال اظهار داشت: آمریکا هرگز نخواهد توانست به عمق علم و دانش ایران و ایرانی پی ببرد چرا که اگر اینگونه بود در 30 سال گذشته از سیلی‌هایی ممتدی که از ایران خورده درس عبرت می‌گرفت.
وی با تاکید بر اینکه آمریکا در همیشه تاریخ دشمنی خود را با ایران ادامه خواهد داد بیان داشت: شکست بزرگی که آمریکا در چند سال گذشته از ایران متحمل شده وی را به تحقیرشده جهان تبدیل کرده اما ما به این کشور توصیه می‌کنیم دیگر کنج عزلت را برای خود برگزیده و سکوت کند.
این مسئول جمهوری اسلامی ایران را دارای عزت و بزرگی در منطقه خاورمیانه اعلام کرد و با اشاره به اینکه ایران به سرعت مسیر توسعه را طی می‌کند خاطرنشان کرد: رهبری و هدایت الهی گمشده جهان غرب است و آشوب‌های اخیر در آمریکا همچون جنبش تسخیر وال‌‌استریت و قیام‌های مردم همه نشانگر شکست استکبار در طراحی نقشه‌های گوناگون علیه کشورهای مظلوم جهان است.
رئیس‌ساداتی با بیان اینکه به برکت وجود رهبری روشنگرانه، ملت آرمانی و قوای مسلح توانمند، شکست برای ایران اسلامی معنا ندارد گفت: رسوایی که در چند روز گذشته امریکا و همدستان وی در ایران متحمل شدند زخمی دیگر بر عقده حقارت این کشور وارد کرده است.
وی اعزام هواپیمای جاسوسی به خاک ایران زمین را بیانگر دشمنی عمیق و هدفدار آمریکا و ایادی آن دانست و افزود: ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا و تلاش فرزندان شجاع این آب و خاک به توانایی‌های بالایی دست یافته است که حتی در مخیله استکبار نیز نمی‌گنجد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار کوثر در بخش دیگری از سخنان خود این شکست تلخ اطلاعاتی را اولین و آخرین شکست برای آمریکایی‌ها ندانست اضافه کرد: بعد از این؛ شکست‌های مشابه زیادی به کمک سربازان گمنام امام زمان(ع) بر آنها تحمیل خواهد شد.
رئیس‌ ساداتی ادامه داد: این حرکت، رشادت و شجاعت فرزندان ملت ایران، عظمت و قدرت دفاعی ما را به دشمنان ثابت کرد.
وی هرگونه تعرض به حریم هوایی کشورها در دنیا را مذموم دانست و خاطرنشان کرد: این شکار، شکست کشورهای غربی و استضعاف آنان را به دنبال داشت.
فرماندار کوثر آمریکا را بزرگ‌ترین پایمال کننده حقوق بشر در جهان ذکر کرد و بیان داشت: مایه تأسف برای بشریت است که کسی که خود بیشترین تبعیض‌ها و ظلم و ستم‌ها را علیه بشریت در طول تاریخ روا داشته خود را پرچمدار و مدافع حقوق بشر در جهان می‌داند.
رئیس‌ ساداتی در پایان سخنان خود با بیان اینکه آمریکا دائم از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به فکر توطئه علیه اسلام و ملت ایران بوده است، گفت: آمریکا در این مسیر راه به جایی نخواهد برد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول