اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

سرنگونی پهپاد نشانه پیشرفت ایران در جنگ الکترونیک است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: سرنگونی پهپاد آمریکا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و نشانه پیشرفت‌های ایران در جنگ الکترونیک بوده و شکست دیگری برای دشمنان است.

سرنگونی پهپاد نشانه پیشرفت ایران در جنگ الکترونیک است
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در نماز جمعه این شهر با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت حدود و تقوی الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی به انسان در زندگی جهت می‌دهد و ترس از خداوند در تمام مراحل زندگی سبب می‌شود که انسان در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شود.
وی، با تشکر ویژه از مردم مومن و ولایی شهرستان آستارا برای برگزاری و حضور باشکوه عزاداری‌ها در ایام دهه ماه محرم، افزود: حضور پرشور و باشکوه مردم مومن و انقلابی این شهرستان در عزاداری سالار شهیدان نشانه ارادت قلبی خاص مردم نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده که بسیار ارزشمند است.
خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه عزاداری‌های صورت گرفته نقاط مثبت بسیاری داشت که قابل تحسین است، بیان داشت: سینه‌زنی و زنجیر زنی و ریختن اشک برای شهدای کربلا مورد پسند خداوند و رسول خدا (ص) و ائمه (ع) است اما برخی موارد در این عزاداری‌ها قابل تامل است.
وی با انتقاد شدید از حضور زنان و دختران بدحجاب در عزاداری‌ها ابراز داشت: این کار عملی زشت و نکوهیده است حضور برخی زنان و دختران آرایش کرده با چهره‌های زننده در عزاداری‌ها توهین به عزاداران و اهداف و آرمان‌های شهدا است که وجود این موارد نوعی ذلت محسوب می‌شود.
اکرمی با بیان اینکه برخی عزاداران با اتمام دهه محرم از مساجد و ائمه اطهار (ع) دور می‌شوند، تصریح کرد: کمرنگ شدن حضور برخی مردم در ایام غیر از ماه محرم در مساجد و عزاداری‌ها نشان می‌دهد که این درک صحیحی از عزاداری‌ها نداشته‌ایم.
وی، مداح‌محوری برخی مساجد در عزاداری‌‌ها را جایز ندانست و بر اهمیت حضور روحانیون در مساجد تاکید کرد و گفت: برخی مساجد هزینه‌های هنگفتی را برای مداحان اختصاص می‌دهند در صورتی که باید در این زمینه تجدید نظر کرده و بر هزینه اینگونه موارد مسایل شرعی را رعایت کنند.
امام جمعه آستارا خاطرنشان کرد: امیدواریم عزاداران با دقت و درک صحیح از آرمان و اهداف سالار شهیدان و الهام گرفتن از شهدای کربلا راه صحیح عشق و محبت به اهل بیت (ع) را پیدا کنند.
وی با اشاره به روز جهانی حقوق بشر، ادامه داد: کسانی مدافع حقوق بشر هستند که خود علیه حقوق بشر گام بر می‌دارند و در رٱس همه آنها آمریکای جنایتکار وجود دارد که در طول حیات خود بالاترین جنایات را انجام داده است.
اکرمی، کشتار بیرحمانه زنان و کودکان بیگناه در عراق، افغانستان و بحرین را نقض حقوق بشر دانست و اذعان داشت: مدعیان حقوق بشر باید بر اعمال خود پاسخ دهند و رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا بارها حقوق بشر را نقض کرده‌اند که این عمل غیر انسانی آنها را محکوم می‌کنیم.
وی، تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام راحل را اقدامی مبارک و درست عنوان و بر تلاش این شورا در اجرای مصوبات انقلابی تاکید کرد.
خطیب جمعه آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دستغیب و شهدای محراب، افزود: پیروزی انقلابیون مصر و حزب اخوان‌المسلمین در انتخابات اخیر در این کشور پیام گویایی بر یاوه گویان و شکست بزرگی برای غرب بود.
وی، سرنگونی هواپیمای فوق مدرن بدون سرنشین آمریکا که وارد حریم هوایی ایران شده بود را سبب مباهات و شکست دیگری برای دشمنان ایران دانست.
اکرمی خاطرنشان کرد: سرنگونی این هواپیما که توسط هوا و فضای سپاه پاسداران به نمایش گذاشته شد مشت محکمی بر یاوه گویان بود که نشان از پیشرفت‌های ایران در جنگ الکترونیک دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول