اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

هیمنه آمریکا با رسوایی اخیر پهپاد در هم شکست

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت با اشاره به به غنیمت گرفتن هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط نیروی‌های امنیتی کشور گفت: این عملیات هیمنه آمریکا را در هم شکست.

هیمنه آمریکا با رسوایی اخیر پهپاد در هم شکست
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، حجت‌الاسلام سید‌ نصیر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با دعوت به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه اظهار داشت: سعادت دنیا و آخرت هر شخص در گرو تقوا می‌باشد.
امام جمعه دهدشت با اشاره به اهمیت برگزاری مراسمات عزاداری تصریح کرد: عزاداری و مولودی برای اهل بیت طبق دستور خداوند بوده و مشروعیت عزاداری اهل بیت در قرآن آماده است.
وی با بیان روایتی از پیامبر اعظم که در آن حسن و حسین را سرور جوانان بهشت خوانده بود افزود: کار امت اسلام به جایی رسید که امام حسین را در کربلا با لب تشنه به شهادت رساندند و او را بی‌دین خواندند و علت این امر به آن‌جا بر می‌گردد که آن مردم سنت پیامبر را فراموش کردند.
خطیب جمعه دهدشت ابراز داشت: امروزه هم بیشتر کشورهای اسلامی خوار و ذلیل هستند این امر نتیجه آن است که قرآن می خوانند ولی آن را نمی‌فهمند و نسبت به آن معرفت ندارند.
حسینی در ادامه از به غنیمت گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا در عملیات الکترونیکی پیچیده توسط نیروهای نظامی کشور سخن به میان آورد و گفت: این حادثه به ما نشان داد که باید در مقابل تهدیدات ایستاد و به خدا تکیه کرد و فریب تبلیغات دشمن را نخوریم که با قدرت علم و ایمان به خدا می‌توانیم تاریخ را عوض کنیم.
وی افزود: این حادثه علاوه بر این‌که نشانه خوی استعمارگری و تجاوزگری امریکا است، هیمنه آمریکا را در مقابل دانشمندان و نظامیان ما شکست.
خطیب جمعه دهدشت با اشاره به 19 آذر روز جهانی حقوق بشر گفت: امروز حقوق بشر به ابزاری برای اغفال و غارت مردم تبدیل شده است.
وی آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر دانست و بیان کرد: زندان گوانتانامو و کشتار مردم بی دفاع در افغانستان و عراق گوشه‌ای از جنایات امریکا علیه بشریت است.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه حق وتو نمود عینی نقض حقوق بشر است، خاطرنشان کرد: حقوق بشر امروز حقوق ابر قدرت‌ها است که  پنج کشور برای ملت‌ها به ناحق تصمیم‌گیری می‌کنند.
خطیب جمعه دهدشت ابراز داشت: امروزه تنها راه نجات بشریت و احقاق حقوق بشر رعایت و انجام دستورات الهی است که مستکبران سعی دارند با زدودن معنویت از زندگی انسان او را از مسیر اصلی و حقوق واقعی خود دور کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول