اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

سرنگونی پهپاد آمریکا و متجاوزان را شوکه کرد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: سرنگونی پهپاد و به دست‎گرفتن آن توسط نیروهای ایرانی، آمریکا و متجاوزان را شوکه‌ و متحمل شکست بسیار سنگینی کرده است.

سرنگونی پهپاد آمریکا و متجاوزان را شوکه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‎الاسلام والمسلیمن عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان در جمع نمازگزاران، ضمن دعوت آنها به رعایت تقوای الهی در همه زمینه‎های فردی و اجتماعی به مراسم عاشورای حسینی اشاره و اظهار کرد: مردم از همه اقشار، پیر و جوان، مراسم‎های خوبی را برگزار کرده که باید از آنها تقدیر و تشکر کرد.
وی با تشکر از ارگان‎ها و دستگاه‎های مسئول در برگزاری مراسم عزاداری در تاسوعا و عاشورای حسینی و ایجاد نظم در بهبهان، افزود: البته ما باید هر سال در بهتر شدن این مراسم تلاش کرده و ضمن رفع نقاط ضعف، نقاط مثبت سوگواری‎ها را تقویت کنیم.
ابوعلی در ادامه با اشاره به عاشورای سال 88 نیز گفت: عاشورا و فتنه 88 و حرمت‎شکنی‎های آن بارها محکوم شده در پایان نیز همه دیدند که آشوب‎گران و سران فتنه چگونه ثابت کردند که برای دنیا، پست و سیاست به هیچ قانونی پایبند نبوده و از خطوط قرمز حتی عاشورای حسینی نیز رد می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: تقاضای ما این است که نهادهای فرهنگی، فرهنگ جامعه و مردم را اعتلا بخشیده و نقاط ضعف فرهنگی اجتماع را برطرف کنند.
امام جمعه بهبهان در ادامه خطبه‎های خود به در اختیار گرفتن هواپیمای جاسوسی آمریکا که در بالای مرز هوایی ایران مشغول پرواز و فعالیت بود، اشاره و عنوان کرد: تجاوز این هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا بار دیگر نشان داد که این کشور به هیچ یک از مرزهای کشور مستقل احترام نگذاشته و سالیان است که در پاکستان و افغانستان به این کار دست زده است.
وی با بیان اینکه در اختیار گرفتن این پهپاد به دست نیروهای ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران شکست سنگین و ضربه ای محکم به کشور متجاوز آمریکا وارد کرده است، تصریح کرد: این دست آورد جنگ سایبری، نشان داد که مردم، ارتش و نظام ایران اسلامی قوی بوده و از نظر فنی بسیار پیشرفته بوده و دست بالا دست هستند.
ابوعلی خاطرنشان کرد: پیام اصلی این اتفاق برای مردم ما بوده که باید هوشیار بوده و بدانند که آمریکا و همدستانش همواره در تلاش برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی افزود: اما همیشه آمریکا از دست سربازان ایران، در همه زمینه‎ها شکست خورده و هیچ کاری از پیش نخواهد بود.
خطیب جمعه بهبهان در پایان ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و تبریک این هفته به پژوهشگران، روز دانشجو را نیز به دانشجویان کشور تبریک گفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول