اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

در اختیار گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا شبه معجزه بود

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در اختیار گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا گرچه برای نیروهای مومن و متعهد انقلاب عادی است اما برای قدرت‌های دنیا کاری شبیه معجزه است.

در اختیار گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا شبه معجزه بود
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به در اختیار گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا توسط متخصصان کشورمان اظهار کرد: این اقدام تنها در پرتو قدرت ایمان و توکل به خدا امکان‌پذیر است.
وی افزود: این برای نخستین بار نیست و برای آخرین بار هم نخواهد بود که نیروهای مومن، متعهد و متخصص سپاه با الهام از عنایات الهی توانستند کار ناشدنی از نظر قدرت‌های حاکم دنیا را به انجام رسانند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: تصرف و به دست گرفتن یک هواپیمای متجاوزی که کنترل آن در آمریکا و کشورهای همسایه زیر دست آمریکاست با کمترین آسیب، از نظر دنیا کاری شبه معجزه است هرچند برای نیروهای انقلابی کاری عادی است.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی خواهد دید که از هر ابزاری استفاده کند باز در برابر قدرت ایمان نیروهای انقلاب اسلامی کم خواهد آورد و این موفقیت‌ها نه تنها نخستین آن نخواهد بود که آخرین هم نخواهد بود.
حاجی‌صادقی عنوان کرد: ایران نیاز به سلاح هسته‌ای ندارد بلکه مغزهای متفکر، نیروهای مومن و متعهد سلاح هسته‌ای جمهوری اسلامی هستند که مسیر انقلاب را پذیرفته و برای آن از همه چیز خود می‌گذرند.
به عقیده وی، انقلاب اسلامی تعمیق یافته و هیچ ابزار و قدرتی توانایی توقف آن را ندارد و وظیفه خطیر دستگاه دیپلماسی اقدام اخیر آمریکا در ارسال هواپیمای بدون سرنشین به ایران است.
وی با اشاره به شکایت وزارت امور خارجه کشورمان به سازمان ملل در پی این اقدام آمریکا اظهار کرد: این قدرت‌ها که دم از انسان دوستی، آزادی و گفت‌وگوهای معقول و منطقی می‌زنند چگونه است که می‌بینند بدون مجوز وارد حریم کشور دیگری می‌شوند اما اعتراضی نمی‌کنند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: ما باید وظیفه خود را انجام داده و ذره‌ای از مواضع خود نباید عقب‌نشینی کرده و کوتاه بیاییم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول