اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اقدام نیروهای مسلح در سرنگونی پهپاد ستودنی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری مهار هواپیمای جاسوسی آمریکا در کشور را اقدام بزرگی دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام نیروهای مسلح کشورمان و توان بالای آنان در ردیابی و هدایت هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکا ستودنی است.

اقدام نیروهای مسلح در سرنگونی پهپاد ستودنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ذکر خدا و پرهیز از گناه سبب می‌شود تا انسان به راه راست هدایت شود و فریب زرق و برق دنیا را نخورد. باید کوشید تا در مسیر حق قرار بگیریم و از خدا بخواهیم که ما را در گام نهادن در راه راست و مستقیم یاری کند.
نکونام در ادامه با اشاره به حدیثی از حضرت رسول اکرم(ص)، نسبت به افراد فاسق در جامعه به ارائه نکاتی پرداخت و گفت: مردم به سه دسته تقسیم می‌شوند؛ عده‌ای انسان کامل، عده‌ای رهروان انسان‌های کامل و در مقابل این دو گروه، عده‌ای دیگر وجود دارد که فاسقند و زندگی حیوانی دارند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فاسقان کسانی هستند که انسانی زندگی نمی‌کنند، به لذت‌طلبی‌ها و هوی و هوس مشغول‌اند، به حساب و کتاب و پرونده اعمال خود هرگز نیندیشیده و دنبال سرگرمی‌های حیوان‌گونه خود هستند.
نکونام بر ضرورت توجه بیش از پیش به مصادیق فسق و فجور در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: رواج فسق در جامعه باعث می‌شود تعداد مدافعین حق کم شود و حوادث ناگوار و غیرانسانی به وقوع بپیوندد.
امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه‌ها به 18 آذر سالروز معرفی عراق به عنوان آغازگر جنگ از سوی سازمان ملل اشاره کرد و افزود: در جنگ هشت ساله عراق علیه ایران، دنیا با تمام امکانات و توانش برای مقابله با جمهوری اسلامی مجهز شده بود و از مستبد متجاوزی چون صدام حمایت کامل به عمل آورد و بدین ترتیب لکّه ننگی را بر تاریخ بشری به ثبت رساند.
نکونام همچنین به 19 آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی امام خمینی(ره) در سال 1363 اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی سامان بخشیدن به فرهنگ کشور و اصلاح و رفع نابسامانی این حوزه است که متاسفانه نتوانسته در این سال‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کند.
وی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید در راستای مطالبات مقام معظم رهبری و مردم نقش و رسالت خود را به خوبی ایفا کند، افزود: هم مقام معظم رهبری و هم مردم از این شورا مطالبات بسیاری دارند که بر این اساس شورای عالی انقلاب فرهنگی باید بیش از پیش تلاش کند و در راستای این مطالبات اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین مهار هواپیمای جاسوسی امریکا در کشور را اقدام بزرگی دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام نیروهای مسلح کشورمان و توان بالای آنان در ردیابی و هدایت هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکا ستودنی است.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: ملت ایران با استقامت و پایداری توانسته‌ خود را به علوم و فناوری‌های پیشرفته مجهز و در راستای دفاع از منافع ملی خود از آن استفاده کند و امید می‌رود این ملت را به‎زودی در اوج قلل پیشرفت و پیروزی ببینیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول