اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره حراست شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر خبر داد:

برگزاری چهارمین جشنواره حراست شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره حراست شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر از برگزاری چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی، ورزشی حراست شرکت‌های پتروشیمی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری چهارمین جشنواره حراست شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر
سیدهادی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: جشنواره علمی فرهنگی ورزشی حراست شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر از سال1387 با پیشنهاد مدیریت و رئیس حراست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و با هدف شناسایی، ارزیابی و ارتقای توان کارکنان حراست، طراحی و پایه‌ریزی شد.
وی افزود: این جشنواره به مرور ابعاد فرهنگی، علمی و هنری را نیز دربرگرفت و دامنه برگزاری آن به سطح خانواده‌ها، بازنشستگان، ایثارگران و حتی خانواده کارکنان متوفی نیز توسعه یافت.
دبیر جشنواره حراست شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر تصریح کرد: امسال در چهارمین سال برگزاری جشنواره در بخش ورزشی که از اواخر مهرماه آغاز شد؛ یک هزار و 14 نفر در قالب 215 تیم ورزشی از 20 شرکت زیر مجموعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در 17 رشته با هم به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خود در همه 17 رشته حضور داشت و پس از آن شرکت‌های فجر و مارون در 16 رشته حاضر شدند که از این نظر فعال‌ترین شرکت‌های بخش ورزشی جشنواره بودند.
تقوی با اشاره به اینکه تعداد تیم‌های سال گذشته 139 تیم بود که امسال به 215 تیم ارتقا یافته است، گفت: فعالیت دبیرخانه جشنواره‌های قبلی از اول تا سوم به ترتیب دو ماه، شش ماه و 9 ماه بوده و در حال حاضر چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی، ورزشی حراست شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر 10 الی 11 ماه به طول می‌انجامد و تقریباً می‌توان گفت که دبیرخانه جشنواره در تمام طول سال فعال است.
وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره از ابتدای سال 90 فعالیت اولیه خود را آغاز کرده است.
دبیر جشنواره حراست شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر با بیان اینکه از مهمترین دستاوردهای ثانویه اینگونه فعالیت‌ها پرورش مدیران اجرایی توانمند است، افزود: با احتساب این فعالیت‌ها و بر اساس آماری که در اختیار داریم؛ در جشنواره چهارم تا حال بیش از 10 هزار نفر ساعت کار فقط در بخش ورزشی انجام شده که به این آمار باید فعالیت‌های مربوط به پشتیبانی، تبلیغات، جلسات، مسابقات قرآن کریم، همایش‌ها، مشارکت خانواده‌ها و سایر مواردی که در آینده پیش خواهد آمد را اضافه کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه خانواده‌ها شامل همسران و فرزندان می‌توانند در بخش علمی مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کنند، اظهار داشت: امسال در بخش علمی امکان ارائه مقاله توسط فرزندان نیز فراهم شده و در سه سطح دبیرستانی، راهنمایی و دبستان بر اساس موضوعات ارائه شده مقالات را می‌پذیریم.
تقوی با بیان اینکه در بخش فرهنگی نیز خانواده‌ها می‌توانند در مسابقات حفظ، ترتیل، تحقیق، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه شرکت کنند و شرکت فرزندان نیز در این بخش میسر شده است، افزود: بر اساس فراخوان داده شده توسط دبیرخانه همسران و فرزندان دختر کارکنان حراست می‌توانند با ثبت‌نام در دو رشته ورزشی دارت و تیراندازی شرکت کنند.
وی عنوان کرد: امسال در کنار این سه بخش، بخش هنری هم داریم و هنرمندان به صورت آزاد می‌توانند هرگونه اثر هنری خود را ارائه دهند و در این زمینه کاملاً آزاد هستند.
دبیر جشنواره حراست شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر با اشاره به اینکه این آثار در نمایشگاهی در معرض بازدید قرار خواهند گرفت و پس از داوری جوایزی هم به برترین‌ها تقدیم می‌شود، گفت: نخستین برنامه‌ای که بعد از این زمان خواهیم داشت مسابقات قرآنی به میزبانی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان خواهد بود که امیدواریم با همان شور و هیجانی که مسابقات ورزشی برگزار شد به انجام برسد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول