اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد خبر داد:

احداث شبکه گازرسانی در منطقه ویژه اقتصادی یزد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد گفت: عملیات اجرایی شبکه گازرسانی منطقه ویژه اقتصادی یزد تا پایان آبان‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

احداث شبکه گازرسانی در منطقه ویژه اقتصادی یزد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید مسعود عظیمی در بازدید از طرح گازرسانی منطقه ویژه اقتصادی یزد از بهره‌برداری شبکه گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی یزد تا پایان ماه جاری خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح هم‌اکنون بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان آبان‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
عظیمی اظهار داشت: اجرای طرح شبکه گازرسانی با اجرای خط لوله به طول 8.3 کیلومتر و با صرف 5هزار و 200 میلیون ریال اعتبار در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این شبکه گازرسانی، واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی از گاز بهره‌مند می‌شوند و مشکلات بسیاری از آنها در این زمینه برطرف خواهد شد.
عظیمی با بیان اینکه تاکنون هشت شهرک و ناحیه صنعتی استان یزد گازدار شده‌اند، عنوان کرد: شهرک صنعتی مهریز نیز مهرماه امسال گازدار شد و واحد های صنعتی مستقر در شهرک می‌توانند برای دریافت انشعاب گاز به شرکت شهرک‌های استان یزد مراجعه کنند.
وی ادامه داد: شبکه داخلی گاز شهرک صنعتی مهریز با صرف هزینه‌ای بالغ بر 8هزار 280 میلیون ریال در مدت زمان هفت ماه به اتمام رسیده است.
عظیمی همچنین اظهار امیدواری کرد: با اتمام عملیات شبکه داخلی گاز و ایستگاه
TBS در شهرک صنعتی طبس و نواحی صنعتی بهمن، هرات، مروست، سریشم، عقدا و پیشکوه تا پایان سال جاری، 16 شهرک و ناحیه صنعتی استان گازدار شوند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول