اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس حراست سازمان منطقه ویژه پتروشیمی خبر داد:

اهدای تندیس برترین حراست وزارت نفت به سازمان منطقه ویژه

خبرگزاری فارس: رئیس حراست سازمان منطقه ویژه پتروشیمی از اهدای تندیس برترین حراست وزارت نفت به این سازمان خبر داد.

اهدای تندیس برترین حراست وزارت نفت به سازمان منطقه ویژه
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان و به نقل روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، عبدالرضا غلامی اظهار داشت: در همایش سراسری سالانه مدیران و رؤسای سازمان حراست صنعت نفت که با حضور وزیر نفت برگزار شد، برای نخستین‌بار و بر اساس ارزیابی تیم‌های بازرسی وزارت نفت در سال گذشته، حراست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بین کل حراست‌های وزرات نفت به‌عنوان حراست برتر شناخته شد.
وی افزود: در مجموعه ما تلاش شد که مدیریت اعمال شده با کمک همکاران یک مدیریت علمی، با مبنای تعریف اهداف و تدوین برنامه باشد.
رئیس حراست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تصریح کرد: بر همین مبنا اهداف کلان مجموعه براساس واقعیت‌های موجود، مسائل، مشکلات و نیازمندی‌های آینده صنعت نفت تدوین و در ادامه براساس اصول برنامه‌ریزی، اهداف خرد و برنامه‌های سالانه تعریف شدند.
وی خاطرنشان کرد: این ارزیابی که نخستین سال خود را سپری کرد، قرار است به صورت سالانه انجام گیرد و در آن سازمان حراست صنعت نفت مدیریت‌های زیرمجموعه خود را در بخش شرکت‌های اصلی و تابعه مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
غلامی اضافه کرد: تیم‌های بازرسی سازمان حراست در طول سال به مناطق زیرپوشش حراست‌های وزارت نفت اعزام شده و عملکرد حراست‌ها را در بخش‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
وی بخش‌های مدیریت، آموزش، اداری پشتیبانی، حفاظت پرسنلی، حفاظت الکترونیک و حفاظت فیزیکی را از بخش‌های مورد ارزیابی برشمرد و تصریح کرد: بازرسان حراست وزارت نفت علاوه بر این موارد، دو موضوع تخصصی دیگر را نیز به دلیل اهمیت آن‌ها به‌طور ویژه در هر حراست مورد ارزیابی قرار داده بودند که در این بخش‌ها نیز حراست سازمان در یک موضوع برتر و در موضوع بعدی دوم شد.
رئیس حراست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خاطرنشان کرد: این همایش در روزهای 17 و 18 آبان ماه سال جاری برگزار شد که علاوه بر وزیر نفت، معاونان وی، مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست صنعت نفت و جمعی از رؤسای ستادی و عملیاتی حراست وزارت نفت نیز در آن حضور داشتند.
گفتنی است حراست سازمان منطقه ویژه از جمله اولین حراست‌های کشور است که برنامه مدون قابل ارائه داشته و اجرا کرده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول