اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

منطقه ویژه اقتصادی شیراز میزبان تولیدکنندگان باشد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: منطقه ویژه اقتصادی شیراز با بیش از یک دهه فعالیت، باید بتواند میزبان مناسبی برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باشد.

منطقه ویژه اقتصادی شیراز میزبان تولیدکنندگان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس که با حضور معاونان وی و مدیران کل ستادی استانداری و دستگاه‌های مرتبط برگزار شد، خواستار دعوت عمومی از پژوهشگران، برای ارائه طرح‌های پژوهشی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی این استان شد.
استاندار فارس بر به کارگیری حداکثر توان علمی کشور برای انجام مطالعات مورد نیاز دستگاه‌ها تاکید کرد و خواستار شفاف شدن روند پذیرش طرح‌های مطالعاتی در ادارات، به منظور جلوگیری از تضییع حقوق پژوهشگران شد.
رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس خواستار تدوین آئین‌نامه‌ای برای تخصیص اعتبارات پژوهشی دستگاه‌ها شد و با اشاره به انعطاف قانون در تعیین حداقل و حداکثر بودجه پژوهشی دستگاه‌ها، افزود: در تعیین حداقل تخصیص اعتبارات پژوهشی، باید شرایط ویژه هر دستگاه اجرایی مورد توجه قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری این استان را موظف کرد با بررسی شرایط دستگاه‌ها، حداقل بودجه پژوهشی آنها را مشخص کند.
استاندار فارس با اشاره به تشابه برخی طرح‌های پژوهشی در دستگاه‌های مختلف، خواستار بررسی وجود طرح‌های مطالعاتی مشابه و جلوگیری از اتلاف منابع شد.
صادق عابدین با تذکر جدی به دستگاه‌های اجرایی در مورد تعهدات پذیرفته شده، گفت: ادارات کل باید با بررسی کارشناسی و برآوردهای دقیق، اقدام به پذیرش تعهدات کنند.
وی فراهم کردن زیرساخت‌های تولید و اشتغال را از وظایف مدیران مرتبط دانست و افزود: منطقه ویژه اقتصادی شیراز با بیش از یک دهه فعالیت، باید به طور ویژه از تمام امکانات مورد نیاز سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان بهره‌مند شود تا بتواند میزبان مناسبی برای آنان باشد.
در این جلسه پیشنهادات کارگروه‌های تخصصی زیر مجموعه شورای برنامه‌ریزی استان فارس مطرح و برخی از آن‌ها تصویب شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول