اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

نمایشگاه نفت وگاز نشان‌گر قدرت سازندگان داخلی است

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: قدرت سازندگان داخلی قطعات و تجهیزات در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز و پتروشیمی به نمایش درخواهد آمد.

نمایشگاه نفت وگاز نشان‌گر قدرت سازندگان داخلی است
شمس‌اله جشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: مهم‌ترین محور هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی در سال آینده، نمایش توانمندی‌های داخلی در ساخت و تأمین قطعات و تجهیزات صنعت نفت است.
وی با اشاره به برگزاری بیست و ششمین مجمع هم‌اندیشی روسای روابط عمومی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خاطرنشان کرد: با توجه به دیدگاه‌ها و حساسیت‌های وزیر نفت و تأکید مدیر روابط عمومی وزارت نفت درخصوص نمایش توان تجهیزاتی صنعت نفت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، پیش نویس طرح برگزاری مدون و هدفمند این نمایشگاه تهیه و ارائه شد.
رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اعلام خبر ایجاد یک غرفه ویژه عرضه محصولات داخلی افزود: این غرفه با هدف ترغیب و تشویق سازندگان داخلی به ساخت تجهیزات در این نمایشگاه دایر خواهد شد که در سرعت بخشی به روند تولید قطعات در داخل کشور بسیار موثر خواهد بود. 
جشنی درخصوص زمان برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه به احتمال زیاد در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت سال آینده برگزار شود.
وی با تأکید بر اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی توسط ارگان‌های غیر از وزارت نفت آسیبی جدی برای این صنعت خواهد بود تصریح کرد: وزارت نفت بهترین متولی حفظ کیفیت نشان ارزنده صنعت نفت ایران است و به همین دلیل باید برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نیز به این وزارت‌خانه سپرده شود.
رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین بر گردهم آوری نمایشگاه‌های متفرقه زیرمجموعه وزارت‌نفت تأکید کرد و گفت: نمایشگاه‌های مرتبط با مجموعه وزارت‌نفت که به صورت متفرقه، محدود به یک استان و یا تنها یکی از شرکت‌های زیر نظر این وزارت برگزار می‌شوند، باید به منظور جلوگیری از صدمه زدن این روند به بدنه صنعت‌نفت در یک نمایشگاه واحد گرد هم آیند.
جشنی در ادامه درخصوص یکی از بندهای صورت جلسه خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار تعداد زیادی از خانواده‌های صنعت پتروشیمی در منطقه و لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی توسط روابط عمومی شرکت‌ها، همسو بودن این برنامه‌ها منجر به افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های مرتبط تا حد چشمگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به موافقت تمام شرکت‌ها به منظور هم‌گرایی اینگونه فعالیت‌ها یکی از مهم‌ترین گام‌های نیل به این هدف که پس از کار کارشناسی مورد تأیید اعضای مجمع روسای روابط عمومی شرکت‌های منطقه قرار گرفته، دراختیار داشتن یک سالن چندمنظوره با ظرفیت بالاست.
رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ابراز امیدواری از همکاری شورای راهبردی اظهار داشت: امید می‌رود که با همکاری شورای راهبردی عملیات غیرصنعتی و همچنین مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، این نیازمندی‌ها برطرف شوند.
جشنی افزود: نشست کاری مجمع روسای روابط عمومی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر با رسانه‌های فعال در خصوص ارتقای سطح ارتباطات و همکاری‌های رسانه‌ای از مصوبات این جلسه بود که به زودی اجرایی می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بحث و بررسی در خصوص کیفیت برگزاری نخستین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی منطقه آزاد اروند و بررسی وضعیت فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی توسط کانون‌های فرهنگی شرکت‌ها در دستور کار این جلسه قرار داشت.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول