اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

تثبیت مدیریت پتروشیمی در شرایط کنونی ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: تثبیت مدیریت پتروشیمی در شرایط کنونی ضروری است.

تثبیت مدیریت پتروشیمی در شرایط کنونی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در نشست رفع مشکلات پتروشیمی ایلام اظهار داشت: استانداری چندین درخواست از هیئت مدیره پتروشیمی دارد که در مرحله نخست تثبیت مدیریت پتروشیمی است.
وی ادامه داد: به هر حال جواد کمری یکی از نیروهای توانمند و فعال در حوزه پتروشیمی است و تثبیت وی در رفع مشکلات این طرح کمک شایانی می‌کند.
این مسئول اضافه کرد: جواد کمری دارای خصوصیات ویژه‌ای از جمله بومی بودن و داشتن تعامل خوب با سیستم بوده و تاکنون نیز موفق عمل کرده‌اند.
اعلایی تصریح کرد: مجتمع پتروشیمی ایلام اکنون به صورت یک خانه کلنگی تحویل مسئولان جدید و هیئت مدیره آن شده است.
استاندار ایلام گفت: هیئت مدیره زمین بکر تحویل نگرفته‌اند که هرجوری که هیئت مدیره تشخیص داد بسازد، اکنون به هر جای پتروشیمی اگردست بزنند باید کلی ملاحظه‌کاری شود، نکند جایی تخریب شود و این موضوع برای دستگاه حاکمیتی استان قابل درک است.
وی ادامه داد: به هر حال این مجتمع در یک مقطعی با اصل 44 قانون اساسی مواجه شد و با سرعت با یک تصمیم ناپخته به بخش خصوصی واگذار شد و این در حالی است که باید بیشتر ملاحظه می‌شد که این اتفاق روی نمی‌داد.
این مسئول اضافه کرد: بخش خصوصی که وارد این کار شد تنها برای مدیریت پتروشیمی و تولید نبود بلکه وارد شد از این راه و ارزش سهام کاسبی کند که ظاهرا کاسبی خود را هم انجام داده است.
اعلایی تصریح کرد: اکنون آنچه که به هیئت مدیره جدید به ارث رسیده یک مجموعه زخمی است که هزار مشکل دارد ما هم تا جایی که در واقع توانستیم موضوعات را دنبال کرده‌ایم.
استاندار ایلام گفت: هدف ما هم این است که بخش خصوصی را کمک کنیم تا مشکلات این مجتمع بر طرف شود.
وی ادامه داد: آنجا که منافع آن به مردم می‌رسد می‌رویم و مشکلاتشان را بر طرف می‌کنیم حالا شما سود بیشتری می‌برید، حرفی نیست و ما خدا را شکر می‌کنیم.
این مسئول اضافه کرد: دائما به دوستان و همکارانم در دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌کنم طوری رفتار کنید تا مردم از دولت سود ببرد، سرمایه‌گذار سود ببرد و کاسبی کند و اگر این محقق شد منافع آن به مردم می‌رسد و تازه دولت مالیات خود را دریافت می‌کند.
اعلایی تصریح کرد: بنابراین با این نگاه به بخش خصوصی نگاه می‌کنیم که مشکلات این بخش مرتفع شود تا مردم منافع آن را دریافت کنند.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول