اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خبر داد:

تامین بودجه شهرداری شیراز با فروش اوراق مشارکت

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز از فروش اوراق مشارکت شهرداری شیراز در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: معتقدیم با فروش این اوراق می‌توان بخش‌ قابل توجهی از بودجه شهرداری را تامین‌ کرد.

تامین بودجه شهرداری شیراز با فروش اوراق مشارکت
علیرضا پاک‌فطرت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اگر امروز مشاهده می‌شود که در برخی شهرها پروژه‌ها به خوبی اجرا شده است، پول آن را مردم نداده‌اند بلکه در زمانی که سودی وجود داشته، اوراق مشارکت فروخته‌اند و هم‌اکنون سودش را دریافت می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از حمایت طرح‌های مناسب شهری که توسط شهروندان برای شهر شیراز ارائه شود خبر داد و افزود: در اجرای طرح‌های مختلف شهری، اگر به نتیجه برسیم که اجرای طرحی به نفع شهر است آن را تا اجرایی شدن و به نتیجه رسیدن دنبال می‌کنیم.
شهردار شیراز بیان داشت: باید از اجرای طرح‌هایی که جز تاخیر در اجرا و ایجاد مزاحمت برای مردم فواید دیگری برای شهر ندارد خودداری کنیم.
وی تسریع در اجرای طرح‌های مختلف عمرانی را در افزایش روحیه اجتماعی شهروندان تاثیرگذار دانست و ابراز داشت: معتقدیم این موضوع رضایت شهروندان را بالا برده و در اجرای طرح‌های مختلف با ما همکاری بیشتری می‌کنند.
شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در طرح‌های سرمایه‌گذاری باید ریسک‌پذیر بود، بیان کرد: باید در اجرای طرح‌های شهری و ساخت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در نقاط کمتر برخوردار فعالیت‌های خود را افزایش دهیم تا توسعه موزون و تمام‌جانبه شهر را داشته باشیم.
این مسئول تصریح کرد: باید طوری در اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری شیراز برنامه‌ریزی‌ها صورت گیرد که اگر شهرهای دیگر پل 500 متری ساختند، شهرداری شیراز پل‌ 600 متری بسازد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول