اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار فارس خبر داد:

فروش اوراق مشارکت مدیریت شهری در استان فارس

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار فارس گفت: در دو ماه آینده فروش اوراق مشارکت مدیریت شهری در استان فارس آغاز می‌شود.

فروش اوراق مشارکت مدیریت شهری در استان فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن اردکانی بعد از ظهر امروز در همایش سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمد پایدار اظهار داشت: منابع مالی دولت در مقایسه با منابع مردمی بسیار ناچیز و اندک است.
اردکانی خاطرنشان کرد: بر این اعتقاد و باور هستیم که منابع انسانی و مدیریت نقش مهمی در توسعه شهرداری‌ها داشته است.
وی با اشاره به اینکه پرداخت اوراق مشارکت تاکنون هیچ‌گونه موقعیت و جایگاهی در مدیریت شهری نداشته است، گفت: در دو ماه آینده فروش این اوراق مشارکت در استان فارس آغاز می‌شود.
معاون عمرانی استاندار فارس اضافه کرد: شرکت‌های خدماتی می‌تواند همراه با شهرداری‌ها کمک‌های فراوانی در این زمینه داشته باشند.
اردکانی گفت: فارس با سابقه فرهنگی می‌تواند به عنوان پایلوت مدیریت خدمات شهری نقش بسزایی در توسعه داشته باشد.
وی در مورد موقعیت صنعت گردشگری در استان فارس بیان داشت: یکی از اولویت‌های اصلی استان فارس توسعه صنعت گردشگری است، چرا که توسعه زیرساخت‌ها تاثیر بسزایی در روند اجرایی کشور به ویژه استان فارس دارد.
معاون امور عمرانی استاندار فارس اضافه کرد: هیچ‌گونه باوری نسبت به خدمات مفت و مجانی نداریم و باید خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه و متناسب با آنها هزینه دریافت شود.
وی حسابرسی منسجم در شهرداری‌ها را اولویت اصلی دانست و گفت: شهرداری‌ها موظف به انجام این طرح هستند.
اردکانی خاطرنشان کرد: توجه به معماری ایرانی و اسلامی الزامی است و باید از معماری بی‌روح که متعلق به فرهنگ ایرانی نیست اجتناب کرد.
معاون امور عمرانی استاندار فارس در مورد انتخابات شوراهایی اسلامی تصریح کرد: شهرداری‌ها باید بی‌طرفی خود را حفظ کرده و از در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات شهرداری به کاندیداها خودداری و آنها را در راستای حفظ نظام اسلامی قرار دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول