اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون شهردار شیراز خبر داد:

انتشار اوراق مشارکت شهرداری شیراز

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار شیراز گفت: تا آذرماه سال جاری اقدام به انتشار اوراق مشارکت شهرداری به ارزش 190 میلیارد تومان می‌کنیم.

انتشار اوراق مشارکت شهرداری شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رضا خیراندیش بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌های کنارگذر سلمان حد فاصل پل امام علی (ع) و پایانه شهید کاراندیش، تقاطع فضیلت ـ ساحلی، ساختمان آتش‌نشانی و فوریت‌های پزشکی اکبرآباد و دو پروژه آب‌های سطحی در خیابان لطفعلی خان زند و بلوار رحمت با اعتباری افزون بر 70 میلیارد ریال در عید سعید غدیر به بهره‌برداری می‌رسند.
معاون عمرانی شهردار شیراز اضافه کرد: پروژه‌های تقاطع دکتر حسابی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، پل آفرینش با 92 درصد، تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس با 80 درصد، کنارگذر سلمان فارسی با 98 درصد، تقاطع باهنر ـ رحمت 11 درصد، تقاطع معالی آباد سه درصد، پل چمران دو درصد، تونل سعدی 54 درصد و تونل کوهسار مهدی 58 درصد پیشرفت فیزیکی توسط این معاونت در شهر شیراز در حال اجرا است.
این مسئول افزود: پروژه‌های بزرگراه آرین با 12 درصد پیشرفت فیزیکی، پارکینگ فخرآباد با پنج درصد، پارکینگ نشاط با دو درصد، پارکینگ خلدبرین با پنج درصد، تقاطع رضوان 25 درصد، جاده دسترسی به سد تنگ سرخ 10 درصد و بند چنار راهدار با 15 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این حوزه معاونت در شهرداری شیراز است.
خیراندیش با اشاره به پروژه‌های هدف 90 شهرداری شیراز بیان کرد: این پروژه‌ها در مجموع بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و همچنین برای اجرای پروژه‌های مجتمع خدماتی و پذیرایی دلگشا، پارکینگ طبقاتی معالی آباد، مجتمع تجاری مسکونی و اداری سجادیه، پارکینگ خلدبرین، پارکینگ تجاری حضرتی، پروژه تجاری اداری عدالت و پروژه تجاری پروین اعتصامی در پایان آذر ماه سال جاری اقدام به انتشار اوراق مشارکت به ارزش 190 میلیارد تومان می‌کنیم.
معاون عمرانی شهردار شیراز با اشاره به اجرای پروژه سد تنگ سرخ این شهر، گفت: با توجه به این که این سد در بالادست کلان‌شهر شیراز قرار دارد حساسیت بالایی در اجرای آن وجود داشت و به همین دلیل این سد از سد خاکی به سد سنگ‌ریزی‌های با رویه بتونی تغییر کرد.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ و احیای بافت فرسوده شهر شیراز تصریح کرد: نگهداری از این بافت با حفظ وضع موجود آن ممکن نیست و باید با مقاوم‌سازی و به‌سازی این بافت را حفظ کنیم.
خیراندیش خاطرنشان کرد: یک زلزله چهار یا پنج ریشتری و یا باران‌های شدید خطر جدی برای بافت‌های فرسوده محسوب می‌شود و ساکنان این بافت‌ها را تهدید می‌کند.
این مسئول ادامه داد: طرح مسکن مهر فرصت مناسبی برای احیای این بافت‌ها به شمار می‌رود که باید از این فرصت نهایت استفاده بشود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول