اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز حبر داد:

انتشار 2000 میلیارد ریال اوراق مشارکت عمومی در پروژه‌های عمرانی تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از برنامه‌ریزی و هماهنگی شهرداری برای انتشار و فروش بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت عمومی در طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری در قالب بودجه سال 90 خبر داد.

انتشار 2000 میلیارد ریال اوراق مشارکت عمومی در پروژه‌های عمرانی تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار داشت: انتشار اوراق مشارکت عمومی برای تسریع در روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری یکی از راهکارهای پیش روی شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر بوده و شهرداری طی دو سال گذشته با فروش و انتشار اوراق مشارکت در دو طرح بزرگ احیای بافت‌های فرسوده شهری تبریز یعنی پروژه‌های عتیق و آیسان گام‌های بلندی در راستای توسعه و عمران تبریز برداشته است.
وی با اشاره به ویژگی‌ها و نحوه فروش و انتشار اوراق مشارکت 2 هزار میلیارد ریالی شهرداری تبریز افزود: این اوراق در دو حوزه احیای بافت‌فرسوده بلوک میارمیار، درب گجیل و نیز احداث ایستگاه‌های مترو در دستور کار قرار گرفته و طی سال جاری، اوراق مذکور از طریق بانک عامل در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.
شهردار تبریز گفت: این اوراق قابلیت بازخرید قبل از سررسید را داشته و با 17 درصد سود علی‌الحساب، قابل واگذاری به غیر، معاف از مالیات و بی‌نام به فروش خواهند رسید.
وی در ادامه تصریح کرد: اصل و سود این اوراق نیز از سوی بانک سپه تضمین شده است و خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند.
انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول