اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه:

توسعه باغات هدف اصلی جهاد کشاورزی کرمانشاه است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هدف ما در بخش باغبانی علاوه بر توسعه باغات، احیاء و بهبود عملکرد بوده که باید به عنوان راهبرد اصلی مورد توجه مدیران قرار گیرد.

توسعه باغات هدف اصلی جهاد کشاورزی کرمانشاه است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، علی اشرف منصوری در جلسه شورای هماهنگی مدیران با بیان اینکه هدف ما در بخش باغبانی علاوه بر توسعه باغات، احیا و بهبود عملکرد بوده، اظهار داشت: ظرفیت بسیار خوبی در بخش باغات از جمله سطح زیر کشت و محصولات داریم که اگر در کنار توسعه سطح، مراحل نگهداری، آبیاری، سمپاشی و ... با روش‌های علمی انجام شود حتما افزایش قابل توجهی در این بخش خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: در بحث بیمه محصولات کشاورزی نیز به دنبال این هستیم که سرمازدگی زیرپوشش بیمه قرار گرفته و لازم است همکاران با توجه به افت شدید دما، کمیته خسارت را فعال کرده و از هم‌اکنون خسارت‌ها را برآورد و صورتجلسه‌ها را تنظیم کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سپس به بحث سوخت اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته، پنج میلیون لیتر به سهمیه سوخت استان اضافه شده و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها باید سعی کنند این سهمیه را در واحدهای تولیدی استفاده کنند.
وی با ابراز رضایت از روند ثبت واحدهای تولیدی در سامانه سوخت گفت: مدیران تلاش کنند در مدت باقیمانده سایر واحدها را نیز ثبت کنند.
منصوری در ادامه بر ثبت اطلاعات کشاورزان در سایت بهره‌برداران تاکید کرد و خواستار جدیت بیشتر در پیگیری این امر شد.
وی در ادامه به خاک‌ورزی حفاظتی اشاره کرد و ادامه داد: مدیران باید بحث خاک‌ورزی حفاظتی را جدی‌تر پیگیری کنند تا از تسهیلاتی که از وزارتخانه به استان اختصاص یافته بهتر استفاده کنیم.
در پایان این جلسه که در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تشکیل شد هر یک از مدیران حاضر در جلسه به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.
گفتنی است در ابتدای این جلسه به منظور انتخاب یکی از مدیران در کمیسیون تحول اداری، انتخابات برگزار شد که از بین پنج نفر، با رای حاضران علی عباسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام‌آباد غرب به عنوان نماینده مدیران در کمیسیون تحول اداری انتخاب شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول